La Xunta dice que las obras de remodelación de la Fábrica deTabacos «xa comezaron no interior do edificio»

Emiliano Mouzo A CORUÑA

A CORUÑA

«Espero que los problemas financieros de las empresas adjudicatarias no influyan en la ejecución», dijo Alfonso Rueda

13 may 2014 . Actualizado a las 20:25 h.

El vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, dijo hoy al mediodía en A Coruña que las obras de remodelación de la Fábrica de Tabacos para convertirlo en edificio judicial ya comenzaron: «Agora mesmo estase dentro dá Fábrica facendo traballos que hai que facer con motivo de seguridade». Las operaciones «de apuntalamento» son necesarias, «xa que se trata dun edificio que haberá que derrubar e limpar por dentro», subrayó Rueda.

Sobre los problemas financieros que pueden atravesar las empresas que conforman la UTE adjudicataria de la actuación, Rueda señaló «que espero que eses problemas financeiros non inflúan no comezo da execución da obra». El vicepresidente de la Xunta subrayó «que ata onde nós sabemos non vai haber problemas por ahí, e espero que sexa así. E se os houbese tamén existen mecanismos previstos na Lei de Contratos para actuar en consecuencia, pero eu espero que non, e que comecen as obras, a pleno rendimento, canto antes».

Rueda manifestó que la remodelación de la Fábrica de Tabacos para convertirla en edificio judicial, «trátase dunha obra longamente demandada e que tivo un proceso de contratación moi longo». Aseguró que ahora que se anuncian novedades en la demarcación judicial, «sexan as que sexan, está claro que ese edificio na cidade da Coruña vai facer falta e debemos facelo canto antes». Por eso Alfonso Rueda aclaró «que non hai problemas de contratación por parte da Xunta, nin de financiamento, e eperamos que non os haxa por parte de ninguén máis».

Esó sí, el Vicepresidente de la Xunta aclaró «que é certo que houbo algún recurso contra a adxudicación da dirección de obra, pero xa están a punto de resolverse». Indicó que eran los últimos trámites que faltan para empezar los trabajos a pleno rendimiento, «pero o que pedimos é que todas as resolucións que haxa que tomar no ambito administrativo se fagan canto antes. As da Xunta xa se fixeron», subrayó Rueda.