Conde: «Pescanova sempre falou galego e seguirá falando galego»

El conselleiro de Industria reitera que los órganos de decisión quedarán en Galicia


El conselleiro de Industria, Francisco Conde, explicó hoy que «o importante no proxecto de Pescanova é ter unha oferta que garantice o proxecto industrial e que veña acompañada dun investimento desde o punto de vista económico, e hai que ver si se pode culminar nun proxecto que posibilite a viabilidade da empresa». El representante de la Xunta se mostró muy optimista con la salida planteada por el grupo Damm, y confió en que la situación se solucione lo antes posible «que os tempos se acorten e poida haber canto antes un acordo entre a banca acreedora e a empresa». Asimismo, Conde aseguró que se tome la decisión que se tome, «os órganos de decisión e a dirección de empresa continuarán en Galicia, que é o verdadeiramente importante. Non teño ningunha duda. Pescanova sempre falou galego e seguirá falando galego».

El conselleiro también habló del dique flotante de Ferrol y afirmó que están pedientes del dictamen de la comisión europea sobre la consulta realizada por el Gobierno español, pero reiteró que «a Xunta sempre defendeu este proxecto e o seguirá facendo». El titular de Industria también confió en que Begano mantenga toda su plantilla en la fábrica coruñesa, «porque é un exemplo de rendibilidade e de bo facer».

Conde hizo estas declaraciones durante la presentación de la campaña «Dalle luz a túa factura», una iniciativa de la Xunta y el Instituto Galego de Consumo para que los consumidores puedan comprender las lecturas de la luz, optimizar su consumo y conocer las vías de reclamación que existen. El conselleiro explicó que en lo que va de año se registraron más de 3.300 reclamaciones por las facturas de la luz, una cifra superior a la del año anterior, cuando fueron 3.200, y más del 80 % estaban relacionadas directamente con la factura.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos

Conde: «Pescanova sempre falou galego e seguirá falando galego»