La Mesa repartirá 4.000 folletos para hacer frente al «linchamiento» del PP

La Voz

A CORUÑA

14 nov 2008 . Actualizado a las 12:09 h.

Carlos Callón, presidente de la Mesa pola Normalización Lingüística, presentó ayer la campaña que se desarrollará en la comarca coruñesa con el reparto de 4.000 dípticos «en resposta á campaña de criminalización e linchamento», dijo, llevada a cabo por el portavoz del PP, Carlos Negreira, al que acusó de «mentir, facer demagoxia e oportunismo». «Quere -añadió- volver á época das listas negras como había cos gobernos do PP».

Callón aseguró que, en busca de «rendabilidade política», Negreira ha vertido «difamacións» sobre la agrupación, de la que señaló «non coacciona a ninguén, só recolle as queixas de cidadáns en defensa da lei e dos seus dereitos» utilizando como herramientas «a persuasión, a sensibilización e a presión democrática», como reza en el folleto que se distribuirá.

Callón rechazó, entre otras acusaciones atribuidas a Negreira, que la Mesa se haga pasar por ninguna administración, que no pueda abrir expedientes o el número de denuncias, que el PP cifró en 500 y «son 19 con respecto a comercios e 109 sobre a administración local». Sobre la petición de que se retire a la Mesa las ayudas públicas, aseguró que «hai sentenzas do TSXG indicando que a Mesa debe recibir subvencións porque era a única organización cultural excluida pola Xunta do PP».

Callón se refirió también al conselleiro Méndez Romeu, al que criticó que censure la actividad de la Mesa cuando «estamos obrigados a tramitar queixas por un convenio asinado coa Xunta sendo él conselleiro». Además, habló de la polémica en torno a Benigno López, cuyo nombramiento como Valedor do Pobo «foi un erro dos grupos parlamentarios e esperamos que o corrixan destituíndoo». «É unha persoa sumamente parcial», señaló, ya que «demostra a súa actitude fóbica fronte ao galego cando salienta queixas de xente que o que pide é que se incumpra a lei». Negreira pidió a Callón «que reflexione, porque quien hace listas negras es la Mesa».