Silvia López é unha das fundadoras de DimeLab. Xa tiña experiencia no ámbito da empresa e no mundo dos videoxogos, e agora mestura ese saber facer coa experiencia que vén acumulando o grupo de investigación da Facultade de Ciencias da Educación de Santiago para crear a primeira spin off deste ámbito da USC.
-Aproveitan o coñecemento do grupo de investigación Stellae, que se creou en 1997.
- Aínda que a empresa se constituíu agora, temos un percorrido longo nesa liña. Aquí a potencia aumenta, porque son as investigacións por parte do grupo e o resultado xunto á experiencia neste tipo de empresa.
-Unha das eivas que detectaron é que a pedagoxía presuponse. E despois o material falla.
-Nun dos nosos últimos estudos, no que analizamos centos de aplicacións, comprobamos que non hai un pedagogo detrás deses traballos. Nótanse dende faltas de ortografía a personaxes descoidados. Igual que as persoas, os software teñen un ser, un alma por así dicilo. Pode ser material construtivo, máis aberto, máis flexible, personalizado... E todo iso hai que estudalo.
-¿A falta de pedagoxía increméntase coa chegada das novas tecnoloxías?
- Faise máis evidente agora. Hoxe é moito máis doado baixar aplicacións co logo de educativo, formativo. E non é o que se está vendendo. En realidade é que non hai un especialista na educación detrás. Está feito por programadores, enxeñeiros...