SEA responde a la Xunta y dice que el enlace al polígono de Vimianzo es responsabilidad de Infraestruturas

La Voz CARBALLO / LA VOZ

VIMIANZO

Una de las visitas de la gerente de SEA (derecha), Beatriz Sestayo, al consistorio vimiancés
Una de las visitas de la gerente de SEA (derecha), Beatriz Sestayo, al consistorio vimiancés ANA GARCIA

«Co mesmo espírito de colaboración institucional manifestado desde o primeiro momento, SEA expón que a asunción e o financiamento dos gastos do enlace de referencia non son esixibles legal e xurídicamente a esta sociedade», indica el organismo

15 jul 2020 . Actualizado a las 18:02 h.

Suelo Empresarial del Atlántico (SEA) y Xunta mantienen sus diferencias de criterios sobre qué Administración debe asumir el coste de construir el enlace que el Concello pretende hacer desde el futuro corredor de la autovía hacia el polígono de Vimianzo.

Ayer fue SEA, el ente que dirige Beatriz Sestayo, el que apuntó que es la Consellería de Infraestruturas la que debe asumir el proyecto. Así lo señaló en un escrito remitido a la titular de la Consellería de Infraestruturas, Ethel Vázquez. «Remitiuse unha carta á Consellería de Infraestruturas, no ánimo de manter unha constante colaboración institucional, para clarificar a competencia autonómica da autovía da Costa da Morte, AG-55, e das súas ampliacións e enlaces», dijeron en SEA. Y añadieron: «Co mesmo espírito de colaboración institucional manifestado desde o primeiro momento, SEA expón que a asunción e o financiamento dos gastos do enlace de referencia non son esixibles legal e xurídicamente a esta sociedade».

Para la dirección de Suelo Empresarial del Atlántico, promotora y propietaria del área industrial vimiancesa, el enlace que se quiere habilitar como acceso al polígono, no forma parte de los instrumentos de ordenación del territorio, ni de urbanización, «senón que se enmarca en instrumentos ou proxectos de estradas suxeitos á lexislación sectorial na materia e, polo tanto, no caso dunha autovía de competencia autonómica, é unicamente responsabilidade do responsable desta vía». En SEA recalcaron que existe «abundante xurisprudencia que reforza a posición» de Suelo Empresarial del Atlántico en esta problemática.