La lluvia y el viento dificultan las obras

La Voz

VIMIANZO

04 nov 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

En toda la comarca la lluvia y el viento está entorpeciendo la realización de las obras. En Carballo lo está poniendo difícil para el arranque de la urbanización de la rúa Concepción Arenal y la conclusión de la de la rúa Barcelona, que ya acumula bastante retraso.

En Vimianzo tienen algo de todo, desde un problema que acaban de resolver, otro que está en ejecución y un tercero que presenta muchas dificultades, tanto técnicas como económicas. Según explica la alcaldesa, Mónica Rodríguez, en la avenida de Fisterra tienen previsto acabar hoy con la colocación de las losetas de la acera, porque lo que es el saneamiento en sí comprobaron el jueves que funcionaba y no ha dado problemas. «Aquelo era tremendo porque subía a auga polos inodoros de tres locais: Sabina, o antigo Mediterráneo e a administración de Loterías. Ademais xa se sabía dende fai máis dun ano que había unha rotura da tubaxe do saneamento. Eu entereime cando chamamos á empresa para desatascar e o viron. Pensabamos que era un tramiño pequeno, pero ao final houbo que levantar todo dende o Sabina ata a axencia de viaxes», explica.

Paralelamente, una empresa contratada por Augas de Galicia está limpiando seis kilómetros del cauce del río de Vimianzo, desde Cambeda hasta Calo, tanto los márgenes como el propio lecho. Lo que ocurre es que la compañía dice que el tramo urbano no les compete y el Concello le ha pedido a Augas una aclaración de la que aún no tiene respuesta. «Temos aí unha pequena discrepancia porque nós entendemos -non é que o queiramos entender- que deberían limpalo, pero se non é así, se nos compete ao Concello temos que facelo e precisamos que nos autoricen, porque a canle xa non é moita e está chea de area. Hai que meter unha pala pequena e limpar, porque a zona de detrás do colexio e do polideportivo non pode seguir así», añade.

En cuanto a la carretera de Olveira, y particularmente el cruce de Santa Comba de Baíñas, la solución tendrá que esperar algo más. «Fixemos tres consultas e temos dúas ou tres versións diferentes. Por iso que o primeiro que fai falta é unha solución técnica de verdade, unha valoración económica e, despois, mirar en que plan o podemos meter, porque alí xa se fixeron actuacións, que se ve que non deron resultado. O que quero é que o que se faga sexa para quedar», concluye.