cee / la voz

El presidente de la Xunta y del PPdeG, Alberto Núñez Feijoo, protagonizó ayer por la noche en el restaurante Edreira de Vimianzo (después tenía previsto hacer lo propio en el Canta la Rana de Buño) su segunda visita en clave preelectoral a la comarca en menos de dos semanas. Unos encuentros con militantes y simpatizantes con un doble mensaje de cara a las generales y las municipales, con idéntico discurso: la necesidad de lograr los máximos apoyos para su partido, como antídoto a otros proyectos que considera negativos para Galicia y para España.

«E necesario concentrar o voto de centro dereita e non dividilo, porque senón teremos outra vez a Sánchez pactando co populismo e co independentismo. Todo voto que non vaia ao PP axudará a Sánchez a seguir apoiando eses pactos», aseguró el líder de los populares. «Temos que conseguir que a xente que votou ao PP no 2016 volva a coller a papeleta o 28 de abril e o 26 de maio. En Vimianzo tivemos o 57 % dos votos», añadió ya en clave local.

En la misma línea, el presidente provincial, Diego Calvo, destacó: «Estamos diante dunha das campañas máis importantes da historia da democracia. Apelamos ao voto útil, ao voto forte, que nesta ocasión pasa por darlle o apoio ao Partido Popular, aquí en Vimianzo e en calquera recuncho de España».

Desde Zas y Dumbría aprovecharon la visita de Feijoo para demandar mejoras en pediatría
Desde Zas y Dumbría aprovecharon la visita de Feijoo para demandar mejoras en pediatría

También cargó Calvo contra el Gobierno de Sánchez y sus pactos. «O voto ao PP é o que vai poñer fin ao desastre que supón ter a Sánchez no Goberno. Non queremos un Goberno con Podemos, separatistas e Bildu. Nin ao PSOE nin ás Mareas de Podemos lles importa Galicia. Xa o vimos nos orzamentos. ¿A que están todos estes? A quitarnos os nosos cartos para darllos a Cataluña, aos separatistas», recalcó el presidente provincial para quien «é un grave erro pensar que votando outras opcións que imitan ao PP o resultado vai ser o mesmo».

Críticas a Antelo por la APLU

La candidata del PP de Vimianzo, Raquel Rodríguez, criticó ayer al alcalde, Manuel Antelo, por «escurrir o vulto culpando a APLU das súas vinganzas políticas», en relación con la casa derribada en Bamiro. Considera que «lonxe de asumir a súa responsabilidade en que finalmente se derrubase a casa de Evaristo Blanco, segue usando a mentira como única saída para fuxir de tódolos trapos sucios acumulados ao longo do seu mandato». En este caso destaca que el alcalde, aparte de lavarse las manos, alentó las expectativas de Blanco de salvar su vivienda, cuando no fue la APLU quien le denunció sino , una «persoa mí próxima ao BNG».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Núñez Feijoo reivindica en Vimianzo el voto al PP frente a pactos independentistas