Emoción para el oído y el paladar en Dombate

El grupo Talabarte abrirá el domingo en Cabana una gira maridada con bocados y vermú


Estiven aquí no ano 87, cando estaban facendo as primeiras escavacións e quedei fascinado. Hoxe, ao chegar, lembrei que daquela xa tomei vermú aquí e que despois fomos comer ao Castelo de Vimianzo a xa fixemos unha especie de Asalto (...). Quen me ía dicir daquela que case 30 anos ía volver para presentar este proxecto e pechar un círculo». Así recordaba el músico Quim Farinha ayer en Dombate -y sin poder ocultar su emoción- su anterior visita al dolmen. Lo hacía en la presentación del espectáculo que ofrecerá el domingo en ese mismo escenario con su grupo actual, Talabarte, y que servirá además para inaugurar la gira Music and Food, en la que la que el vermú y los sabores volverán a estar muy presentes. Las sensaciones de aquella visita regresaron ayer a la mente de Farinha tal como espera que la cita del domingo quede grabada en los espectadores que acudan a su llamada.

Estos no solo serán estimulados con música. Mientras que ven y escuchan a Talabarte -trío que completan Kin García y Pedro Pascual- podrán probar también los sabrosos bocados del cocinero Xián Herrera y saborear el vermú gallego Nordesía. «Quixemos facer algo especial que espertara moitas sensacións» y hacerlo además en «espazos singulares da nosa xeografía», detalló Farinha tras revelar asimismo que el proyecto está inspirado en Leonardo da Vinci: «El afirmaba que unha boa cociña sempre ten que ter música porque así os cociñeiros traballan máis alegres e mellor».

Un catamarán navegando por la ría de Pontevedra, el Muíño das Mareas de Muros, el Cabo Vilán, en Camariñas, y el Pazo da Marquesa, en San Sadurniño, serán los otros escenarios de esta iniciativa tan singular como apetecible y que tras el verano será retomada para visitar también la Galicia interior.

«Cando Talabarte nos plantexou a xira falaban de beleza, de sensacións, de emocións e de que a xente que participase nestes concertos -que serán moito máis que concertos- marchasen cunha experiencia vívida, o que eu chamo experiencias efémeras, que as vives durante un momento e despois xa non se repiten», apuntó profundizando en la esencia de esta propuesta Noa López, de la promotora cultural Culturactiva: «Por iso buscamos emprazamentos especiais, como o dolmen de Dombate, que o é porque a min cando entrei hoxe erizoúseme a pel. Todo está pensado para iso, para buscar a sensación en todos os sentidos, unha maridaxe na que contamos coa colaboración do vermú galego Nordesía».

«Cando xurdiu a proposta non o dubidamos porque é algo que vai tamén na filosofía que nós buscamos, en resaltar o noso carácter Atlántico», apuntó también Pepe Alvela, responsable de Nordesía, y partícipe en la presentación de ayer en la que también estuvo presente el alcalde Cabana, José Muíño, como anfitrión y el guía de Dombate, Lito Eiroa. Este último destacó la importancia de dotar de vida el recinto del dolmen convirtiéndolo en un gran centro cultural. La música y la gastronomía secundarán la propuesta ya este domingo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos

Emoción para el oído y el paladar en Dombate