El monitorado de tiempo libre se reivindica desde Vilanova de Arousa

La Voz CARBALLO/ LA VOZ

PONTECESO

David Pérez y Candela Lema participaron en un encuentro autonómico en representación de la Fundación Pondal de Ponteceso

03 dic 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

David Pérez y Candela Lema, en representación de la Fundación Eduardo Pondal de Ponteceso, se desplazaron esta pasada semana hasta Vilanova de Arousa, donde se desarrolló un encuentro de monitorado de tiempo libre (la Fundación impulsa una Escola) organizado por Encontros TL y la cooperativa Aventeira. El objetivo: visibilizar y dar más relevancia al mundo del ocio y del tiempo libre. Así, este grupo promotor, después de diversos encuentros provinciales, dio un paso más y organizó uno a nivel autonómico, en el albergue de Sinas. 

Tal y como relata David Pérez, participaron profesionales del sector, aficionados al tiempo libre y mucha gente con interés en fortalecer esta realidad: así se caminará hacia una red «que permita dignificar a nosa profesión, darlle valor e loitar para que este labor tan importante poida estar regulamentado e recoñecido como merece». En lo que concierne a David y Candela, mostraron iniciativas que desarrollan en el rural bergantiñán, como las Escolas de Verán, Primavera o Inverno, así como la Casa da Muller o, desde luego, las Festiletras. 

Un encuentro breve, pero enriquecedor, sopesan: «Tivemos a sorte de conectar con xente de toda Galicia, compartindo experiencias, ideas e ilusións. Estes espazos son moito máis que simples reunións: son sementes para seguir cultivando un futuro onde o tempo libre sexa recoñecido como unha parte esencial da educación, a comunidade e o benestar. Volvemos a casa con novas aprendizaxes, inspiración e, sobre todo, cun sentimento profundo de pertenza a unha comunidade que traballa con paixón para mellorar o mundo. Desde aquí, queremos agradecer a todas as persoas que fixeron posible este encontro e expresar o noso desexo de que estas iniciativas sigan a medrar. Porque cada vez que nos xuntamos, non só aprendemos; tamén creamos lazos que nos fan máis fortes como profesionais e como persoas».