La Diputación ha cedido este medio al centro, con sede en Ponteceso, que lo empleará, por ejemplo, para el transporte al comedor. Venían usando taxis
05 sep 2024 . Actualizado a las 18:44 h.Ofrecer un servicio de conciliación como es el del traslado al comedor o a actividades se le hacía cuesta arriba al Colexio Rural Agrupado (CRA) Nosa Señora do Faro, ahora con 6 escuelas repartidas entre Malpica, Cabana y Ponteceso, este último municipio sede. Usaron taxis el año pasado, pero no compensaba, era inviable. Este año será diferente, pues la Deputación ha cedido a ANPA y dirección un furgón que, si bien para el ente no supone acometer gran esfuerzo, como dijo su presidente, Valentín González, sí arreglará la vida a un buen número de familias: «Un pequeno esforzo, cun gran resultado». Tomaron parte en el acto de entrega del vehículo, de 9 plazas, además del propio Valentín, la diputada Mónica Rodríguez; la directora del centro, Rosa Barreiro; la presidenta del ANPA, Isabel Freijeiro; padres, madres y un buen número de pequeños. Entre unos y otros mostraron al presidente de la Deputación instalaciones, servicios y actividades que ofrece el CRA.
«A necesidade era moi grande porque o CRA consta de seis escolas e para centralizar o servizo de comedor tiñamos que desprazar aquí aos alumnos. O servizo de comedor é o que permite conciliar aos pais, pero se son os pais e nais os teñen que traer aos nenos non cumpre esta función (...) Financiar o transporte dos alumnos con buses ou taxis, como estabamos facendo, era inviable, así que empezamos a buscar solucións, e petamos en moitas portas ata que a Deputación nos ofreceu esta solución, pola que estamos moi agradecidos», explicó de su lado Freijeiro. «Esta furgoneta que estaba nunha nave da Deputación, ten agora unha segunda vida para facer un pouco mellor a vida dos pais e nais de máis de 40 alumnos. É un día moi feliz, e ímonos moi satisfeitos de poder axudar a resolver un problema», apuntó de su lado Formoso.