El instituto Eduardo Pondal defiende que sus alumnos puedan cursar las mismas asignaturas que el resto

La Voz CARBALLO / LA VOZ

PONTECESO

Mural en un exterior del instituto Eduardo Pondal de Ponteceso
Mural en un exterior del instituto Eduardo Pondal de Ponteceso Ana Garcia

El centro pontecesán ha convocado una protesta para hoy a las 12

15 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El claustro de profesores del instituto Eduardo Pondal de Ponteceso manifiesta su «profundo malestar» por la decisión de la Consellería de Educación de suprimir las materias troncales con menos de 5 alumnos. Por eso, han convocado para hoy, a las 12.00 horas, una concentración, ya que piden para sus alumnos las mismas oportunidades para para los demás estudiantes.

Hacen constar, además, que «moitas das materias polas que estamos a loitar son claves para o currículo do alumnado, pois determinan a posibilidade de conformar itinerarios específicos (tanto no bacharelato tecnolóxico como no socio humanístico). De non ser así quedarían bloqueadas as expectativas de futuro dos nosos rapaces no curto prazo (a maioría delas son materias avaliables nas ABAU) e no longo prazo (implican unha formación esencial para o desenvolvemento de certas carreiras). Como mostra desta realidade, no IES ficarían sen materias de primeiro de bacharelato como Latín I, Grego I e Tecnoloxía I e de segundo como Debuxo Técnico II e Debuxo Artístico II».

La cuestión es que «nestes momentos o IES dispón de profesorado e recursos suficientes para asumir a docencia destas materias, tendo en conta que a alternativa é que o alumnado as curse de forma on line e tendo que estar durante as sesións na biblioteca supervisados polos mesmos docentes especialistas aos que non lles permite impartir dita materia».