La polémica también alcanza a la agrupación de Protección Civil de Ponteceso

Antonio Longueira Vidal
T. Longueira CARBALLO / LA VOZ

PONTECESO

Xosé Lois García Carballido, alcalde socialista de Ponteceso
Xosé Lois García Carballido, alcalde socialista de Ponteceso ANA GARCÍA

Desde el colectivo apuntan que el alcalde pretende echar fuera a los voluntarios que no son afines a él. Y Lois García Carballido, por su parte, asegura que la presidencia manipula el censo de altas y bajas de la entidad

06 jun 2021 . Actualizado a las 13:48 h.

Desde la agrupación de voluntarios de Protección Civil de Ponteceso acusaron al alcalde, Lois García Carballido, de tratar de manipular la entidad y de «usar esta agrupación só para o seu interese persoal e non para colaborar e axudar aos veciños». Según el escrito remitido, se tuvo constancia de la convocatoria de una reunión para el miércoles (día 3) en el Edificio das Escolas, a la que solo se citó a una parte de los representantes, con el objetivo, según Protección Civil, de «botar fóra aos voluntarios que non son afíns a el» y tratar de nombrar una nueva junta directiva «a dedo, e usar esta agrupación só para o seu interese persoal». Según apuntaron desde la entidad, esta actuación «vulnera os dereitos de información e participación» y aseguraron que el regidor no tiene potestad para convocar una asamblea de la junta directiva.

Sin embargo, la versión del regidor es diametralmente opuesta. Lois García Carballido considera que el presidente de la entidad, «Modesto Parga», da de alta y de baja a los voluntarios bajo criterios meramente subjetivos: «O responsable da agrupación dispón dunha aplicación, facilitada no seu momento pola Xunta, que lle permite dar de baixa e de alta a os voluntarios da agrupación». Y argumentó: «Temos xente que traballa moi ben e que quere darse de alta en Protección Civil e non se incorpora ao censo non sabemos por que, e temos xente que xa está con nós e á que se lle quere dar de baixa sen motivo aparente algún. Na Xunta e na agrupación provincial de Protección Civil sábeno dende hai meses e non fan nada». Según Carballido, la polémica no tiene nada que ver con el trabajo diario que desempeñan de forma altruista los voluntarios: «O Concello e os veciños están moi contentos co traballo desenvolvido. O problema ten que ver coa manipulación do censo por parte dunha persoa, que pretende dar de baixa e de alta á xente baixo criterios que non son obxectivos, e dende o Concello o que se lle esixe á Xunta e a agrupación provincial de Protección Civil e que se tome cartas no asunto para evitar esa manipulación».