El edil cesado en Ponteceso dice que Carballido lo echó por «non dicir que si a todo»

La Voz CARBALLO / LA VOZ

PONTECESO

ANA GARCIA

Faustino Santiago dice sentirse decepcionado con su partido

14 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Faustino Santiago Lema, concejal de las áreas de Movilidad, Seguridad, Emergencias y Mar del Concello de Ponteceso, fue cesado a finales del mes pasado por el alcalde, que no quiso entrar a valorar los motivos de tal decisión al entender que la prioridad, en ese momento, era gestionar la crisis sanitaria y que todo lo demás entraba dentro de la «normalidade política».

Faustino, que ha querido «darlle tempo ao partido para pronunciarse e mediar entre as partes», según explica en un comunicado, asegura que su cese, que el regidor justificó «a unha falta de confianza», se debe en realidad a un «abuso de poder»: «Tanto eu, como algúns dos meus compañeiros só a entendemos como un abuso de poder por non dicirlle que si a todo o que el propoñía ou levaba aos plenos, aínda que o viramos inxusto», asevera el exconcejal.

El pontecesán asegura que, para él, la confianza no se sostiene en «dicir ‘‘amén’’ a todo aínda vendo que é inxusto» y se dirige directamente a Lois García Carballido: «Dende o primeiro día de campaña lle dixen que, se pensaba que eu ía ser a súa marioneta, me quitase da lista. Pero vostede debeu ver perigar algo e decidiu levarme igual. Eu fun e seguirei sendo fiel aos meus principios, porque por aí e polo que nos van valorar: polo que fagamos, e non polo que digamos», explica el exedil.

«Total dedicación»

Según Faustino Santiago, su dedicación por «mellorar o benestar do Concello» fue total, como la de sus compañeros de Gobierno en sus correspondientes áreas. Destaca su trabajo codo con codo con las fuerzas de seguridad, de quienes alaba su trabajo durante esta crisis del covid-19, así como lo conseguido en lo referente a la gestión del GES. «Vostede, señor alcalde, sege negándolle oficialmente a coordinación a unha persoa que demostrou, e está demostrando, que no seu traballo é un profesional como a copa dun pino, e iso redunda no beneficio e benestar do noso concello», asevera.

El exconcejal se siente «decepcionado» con su partido y desamparado. «Deulles igual que aquí houbese un cese dun concelleiro decidido só polo alcalde, sen consultalo á executiva», asegura.