El regidor defiende que Nemeño y Cores merecen una orquesta «en catro anos»

El alcalde pontecesán, Lois García, cree que los vecinos deben entender que las diferencias son normales

T. Longueira
Carballo / La Voz

El alcalde de Ponteceso, Lois García Carballido, fue tajante durante su intervención en el programa de Radio Voz Cita co Concello. Respecto a las críticas vertidas contra él en relación a la contratación de una orquesta para la asociación A Xolda, críticas que vinieron de dos de los miembros de su equipo de gobierno, dijo lo siguiente: «Hai que restarlle importancia ás polémicas políticas. Porque un día haxa unha crítica no xornal ou na rede Ponteceso non vai parar, de feito, funciona como un tren de alta velocidade». Hizo alusión, en este sentido, a la cantidad de obras y proyectos que, o bien están ahora en ejecución, o bien están en proceso de licitación.

«Cores-Nemeño ocupa un 15 % da superficie municipal de Ponteceso. Porque unha vez, en catro anos, se contrate unha actuación musical para esta parroquia, cando nunca se contratou nada...», añadió el mandatario.

Falsedad ideológica. Se conocía recientemente que una jueza había admitido a trámite una querella contra Carballido presentada por un trabajador municipal por «falsedad ideológica». El regidor apuntó al respecto: «Non teño nada que dicir porque non recibín ningún escrito. Unha querela máis, xa nos defenderemos».

Ampliación del polígono. Según Lois García Carballido, los contactos con el Sepes han sido constantes en los últimos tiempos para lograr una posible ampliación del parque empresarial de Tella. «O propio delegado do Goberno dixo que a ampliación era unha prioridade. A Costa da Morte ten que apostar polo solo industrial e o emprego de calidade. Non se pode pretender pagarlle 600 euros á xente moza e que se queden en Ponteceso e invirtan en pisos ou casas».

Mejoras en el campo de fútbol. Respondiendo a las demandas del Ponteceso, que pide mejoras urgentes para el campo O Pinguel, Carballido señaló en antena que se encargó «a un dos mellores enxeñeiros» la redacción de un proyecto para una mejora integral del campo: «Non bastaría con levantar o céspede e poñer un novo, porque o campo está nunha zona de xuncal que se move moito. Hai que facelo novo, cunha base moi firme e unha boa drenaxe. Haberá unha reunión entre o goberno, o club e o enxeñeiro para explicar este proxecto, de 400.000 euros, que, se temos superávit e financiación, podería ser unha realidade».

Centro de día. Respecto al centro de investigación, formación y cuidado de personas mayores que tendrá Ponteceso: «Apoiámolo dende o primeiro momento».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

El regidor defiende que Nemeño y Cores merecen una orquesta «en catro anos»