APIN de Ponteceso no rompe el pacto por «respecto aos outros tres edís do PSOE»

En todo caso, José Manuel Pose tiene claro que este escenario no se va a repetir «porque APIN gañará as eleccións»


Carballo / La Voz

El portavoz y líder de APIN, José Manuel Pose, descartó por completo una ruptura del tripartito en Ponteceso, pese a que a través de un escrito en una red social, el edil de Obras, Festexos y teniente de alcalde, criticó duramente la contratación, por parte del regidor, Lois García Carballido, de una orquesta a favor del colectivo vecinal A Xolda.

«Non imos romper o pacto que temos porque a nosa crítica é contra o alcalde, non contra o PSOE. Hai tres compañeiros que non son responsables do ocorrido, foi unha decisión e unha actuación do alcalde, de forma unilateral e sen consultar con ninguén», argumentó Pose, quien dejó claro que no está de acuerdo con la forma de trabajar del regidor en algunas cuestiones: «Todas as asociacións de Ponteceso son iguais e teñen todas os mesmos dereitos. Estamos en desacordo por como o actuou o alcalde neste tema». Y dejó claro que si en mayo se vuelve a repetir el actual escenario político municipal «haberá moitos cambios no que acordos se refire». Y esgrimió: «En maio de 2015 dende APIN priorizouse, por riba de todo, botar a un alcalde que levaba no goberno 22 anos. De darse ese novo escenario de novo non valería un pacto como o de 2015. Tería que ser un compromiso de goberno firmado pola dirección provincial do PSOE, como mínimo».

En todo caso, José Manuel Pose tiene claro que este escenario no se va a repetir «porque APIN gañará as eleccións», dejando claro así que repetirá como cabeza de lista por APIN en mayo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
7 votos
Comentarios

APIN de Ponteceso no rompe el pacto por «respecto aos outros tres edís do PSOE»