Medio Rural acusa al Concello de Ponteceso de buscar polémica con la normativa sobre las talas

En la Xunta recuerdan que con la aprobación de la nueva ley de prevención y defensa de los incendios forestales «o persoal do distrito forestal realizou dúas charlas veciñais, unha en Ponteceso e outra en Corme»


Carballo / La Voz

En la Consellería de Medio Rural andan molestos con el equipo de gobierno de Ponteceso, al que acusan de buscar una polémica innecesaria sobre la normativa de talas y limpieza de fincas y montes. Desde el departamento de Ángeles Vázquez recuerdan a la edila Susana Toja, que el Concello de Ponteceso jamás se preocupó por solicitar las ayudas para la contratación de brigadas de limpieza ni personal para motobombas: «Si que se moveron este ano para saber como se podían acceder a estas axudas, como fan cada ano moitos concellos galegos, aínda que, finalmente en Ponteceso, non firmaron este convenio de colaboración», apuntaron desde Medio Rural.

En la consellería van más allá en sus críticas al ejecutivo, presidido por el socialista Lois García Carballido. En la Xunta recuerdan que con la aprobación de la nueva ley de prevención y defensa de los incendios forestales «o persoal do distrito forestal realizou dúas charlas veciñais, unha en Ponteceso e outra en Corme». Y añadieron: «Déronse aos veciños e ao concello todas as facilidades para proceder ás tarefas de limpeza e se seguirá dando toda a información que se precise, pero a normativa é clara ao respecto. Ademais o Concello de Ponteceso remitiu cartas aos veciños e propietarios de fincas, entón no se entende por que agora se quere culpar á Xunta das multas cando houbo charlas, e no Concello son conscientes da existencia da normativa». Desde la Consellería de Medio Rural se insiste en que se va seguir colaborando «en todo aquilo que sexa preciso».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Tags
Comentarios

Medio Rural acusa al Concello de Ponteceso de buscar polémica con la normativa sobre las talas