La abstención de la oposición salva el POS de Muxía

La Voz CARBALLO / LA VOZ

MUXÍA

Concello de Muxía

«Este plan sae adiante grazas aos votos a favor do grupo de goberno que, a pesar de estar en minoría e baixo unha situación sociosanitaria complexa, ten a responsabilidade de loitar polo ben dos veciños», expuso, de su lado, el alcalde, Iago Toba

04 feb 2021 . Actualizado a las 21:25 h.

La corporación de Muxía aprobó el Plan de Obras y Servicios gracias al voto favorable de los tres integrantes del gobierno (PSOE) y a la abstención del resto de grupos (PP, BNG y no adscritos). Con respecto al denominado Plan Complementario hubo unanimidad.

El alcalde, Iago Toba, destacó que «este plan sae adiante grazas aos votos a favor do grupo de goberno que, a pesar de estar en minoría e baixo unha situación sociosanitaria complexa, ten a responsabilidade de loitar polo ben dos veciños».

Dentro de este programa hay inversiones en el abastecimiento y saneamiento de agua por importe de 225.800 euros, arreglo de viales y caminos, con un presupuesto de 205.000 euros, así como ocio y tiempo libre, con una partida de 127.000 euros. El Concello destinará 27.000 euros a gasto corriente. El regidor destacó el saneamiento y abastecimiento de Morpeguite y Labexo, y las obras en vías y caminos de Suxo, Garante, Calo, Senande, San Martiño y Merexo. También se mejorará la pista recreativa de Quintáns y el parque infantil de Suxo.

En la oposición explicaron los motivos que les llevaron a la abstención al Plan Único. La portavoz del PP, Sandra Vilela, argumentó: «O POS saíu adiante grazas a abstención da oposición e non grazas só aos tres votos a favor dos tres representantes do goberno. A abstención vén motivada porque un alcalde en clara minoría non explicou os seus proxectos á oposición nin tampouco se nos deixou participar no plan. Cremos que hai actuacións máis prioritarias que arranxar a pista polideportiva de Quintáns ou o parque infantil de Suxo». Vilela considera prioritario «o saneamento e o abastecemento, despois os arranxos de estradas e camiños e, por último, os parques infantís e as pistas polideportivas. En Quintáns hai graves problemas coa depuradora, e en Suxo hai deficiencias no saneamento. Carlos Fernández Concheiro, portavoz del BNG, reclamó «diálogo» y «consenso», al alcalde y dijo que gracias al BNG y a su «exercicio de responsabilidade» Muxía no perderá los más de 600.000 euros del POS. Por su parte, Mónica Vilela, líder de los no adscritos, no acudió a la sesión plenaria.