Sandra Vilela (PP): «Fai o que quere, sen falar con ninguén»


A miña valoración deste primeiro ano de mandato non é negativa, é moi negativa», asegura Sandra Vilela, portavoz del PP, con tres ediles en la corporación muxiana. «Un ano no que, aínda con maioría, non foi capaz de sacar adiante os orzamentos... iso xa di moito dun goberno», reseña. Recuerda que los 2,5 millones para obras aprobados no solo no resuelven ningún problema estructural del municipio, como puede ser el del agua y más ahora que abrirá el Parador, sino que en gran medida son proyectos «herdados de Félix Porto». Tacha al ejecutivo local de falta de ideas. «Tampouco hai ningunha novidade en política social, e ao turismo deixouno tirado, non hai ningunha alternativa real para eles», valora.

Vilela acusa una falta de diálogo, tanto con la oposición como con las entidades: «Eu case diría que estamos nunha ditadura. Fai o que quere [Iago Toba] sen falar con ninguén, incluso tampouco cos seus». Asegura que dentro del propio PSOE muxián hay críticos con Toba por esta actitud que ella califica de «déspota». «Que unha portavoz popular diga que bota de menos a un alcalde socialista, a un alcalde co que ademais foi moi crítica... Polo menos había certo diálogo», dice en alusión a Porto. Cree que Toba «só goberna por Facebook». Como todos, la popular tiene su opinión con el tema del retablo santuario de A Barca, que estos días está de actualidad. No obstante, indica que, más allá de su parecer (no es partidaria de la réplica), lo que habría que hacer es sentarse a hablar. De hecho, ha pedido en el consistorio, por escrito, que se convoque una reunión con portavoces, expertos, párroco, entidades, Protección Civil, vecinos... «O que pedimos é que se fale», dice Vilela, recordando además las gestiones hechas en su momento por Antón Castro para Muxía: «E agora parece que se anda a dar carnés de bos e malos muxiáns». Le parece irresponsable que diga que para la Barca del 2021 tendrán la réplica, sin haberlo hablado «nin con Patrimonio, nin co Arzobispado...»: «As cousas non se fan así, e menos con algo como o santuario, que transcende Muxía. Toba ten maioría, pero non é o dono do concello e menos da Barca», incide la popular.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Sandra Vilela (PP): «Fai o que quere, sen falar con ninguén»