El PP de Muxía reclama la protección del trozo de la Pedra de Abalar que se desgajó

Presentará una moción a debate en el próximo pleno


Carballo / la voz

El PP de Muxía ha presentado una moción para el próximo pleno en la que reclama la protección del trozo de la Pedra de Abalar que quedó desgajado, además de una serie de actuaciones de mejora paisajística de los bienes y recursos de la prolongación del Camiño.

Consideran que «a Administración local debemos de ter un especial interese en coidar, conservar e potenciar, sempre dende o respecto ó medio ambiente e á conservación do entorno, todo o que rodea ó noso santuario e cremos firmemente en que Muxía non pode permitirse por máis tempo ver situacións como a do anaco da Pedra de Abalar que rompeu sen protexer».

Reconocen que «os recursos locais son limitados», por lo que proponen la solicitud de ayudas vinculadas al Xacobeo 2021. «Non só estamos convencidos de que non podemos permitir por máis tempo que o anaco da Pedra de Abalar estea exposto a calquera que queira levar un cacho e que debería de estar protexida senón que tamén se ten falado moito no pleno municipal de dotar de carteis informativos ás distintas pedras, como a dos cadrís ou a do temón, para que os turistas que se acheguen poidan coñecer a historia de cada unha delas e potenciar ese enclave», dicen en la moción.

Recuerdan además los populares que este asunto fue «promesa electoral por parte do grupo de goberno», pero que «non se chegou a facer ninguna actuación», a pesar de que se habló del asunto en muchas ocasiones. Precisamente por eso, los ediles del PP demandan una reunión entre los portavoces de los tres grupos municipales.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PP de Muxía reclama la protección del trozo de la Pedra de Abalar que se desgajó