La Costa da Morte une fuerzas en la Feira de Turismo Ibérica

paula vázquez CARBALLO / LA VOZ

MUXÍA

cedida

Varios concellos de la zona promocionaron su destino turístico

01 may 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La ciudad portuguesa de Guarda acoge desde el pasado sábado hasta hoy la quinta edición de la Feira Ibérica de Turismo FIT, que busca promocionar la Península Ibérica como destino vacacional y turístico. La Costa da Morte fue una de las grandes apuestas del espacio expositivo reservado para la Diputación de A Coruña, la única representación gallega de toda la feria. Así, los concellos de Carballo, Malpica, Vimianzo, Muxía, Ponteceso y Laxe unieron sus fuerzas para promocionar juntos su destino turístico.

Gatronomía local

La empanada y el pan de huevo de Carballo, la empanada de xarda de Laxe, la historia del patrimonio vivo y la bica de Vimianzo, el turismo ornitológico de Muxía, el trabajo artesanal de las rederas de Ponteceso o la olería de Buño fueron algunos de los productos gastronómicos estrella que tuvieron más presencia y éxito entre los visitantes a este mercado que se acercaron hasta el pabellón reservado para la provincia coruñesa. En este sentido, el diputado de Turismo, Xosé Regueira, destacó el interés por intensificar las relaciones turísticas entre Portugal y Galicia, así como la necesidad de descubrir nuevos destinos poco conocidos aún en el país vecino, y que van más allá del Camino de Santiago. «Foi un encontro moi agradable para o intercambio de experiencias», explica Regueira.

«A degustación de pan de ovo e empanada tivo moito éxito»

Para Inés Andrade, técnica de Turismo en Carballo, esta ha sido una experiencia muy enriquecedora para la comarca. «A degustación de pan de ovo e empanada tivo moi boa acollida entre os asistentes, que se interesaban por saber onde quedaba situada a capital de Bergantiños», explicaba ayer Inés, quién regresó con buenas vibraciones.

«Non tería sentido que os concellos nos presentásemos por separado»

A pesar de ser vecinos y estar tan próximos, la Costa da Morte es todavía un destino por descubrir en Portugal, por lo que para Manuel Rial, técnico de Patrimonio en Vimianzo, «esta foi unha moi boa oportunidade para explicarlle as potencialidades turísticas da Costa da Morte», dijo el vimiancés, para quién la unión entre municipios es vital.

A CMAT realiza unha enquisa para o seu plan de acción

Costa da Morte Asociación de Turismo (CMAT) promove ata o día 15 deste mes unha enquisa entre as empresas do sector dos 17 concellos que forman o xeodestino de cara a ter a máxima información para a elaboración do seu plan de acción que está en fase de redacción. Este programa ten como obxectivo trazar a folla de ruta para o desenvolvemento de actividades de xestión, posición de marca, creación de produtos e fortalecemento do sector.

Co mesmo obxectivo, a entidade promove reunións con alcaldes, concelleiros e técnicos de turismo, cultura, desenvolvemento local e medio ambiente dos 17 concellos do xeodestino Costa da Morte. Neste mes de maio tamén haberá tres encontros público-privados con representación dos concellos e empresas turísticas de Carballo, Vimianzo e Cee para fixar liñas de acción.

Con respecto á enquisa, a CMAT pretende chegar ao 100 % dos empresarios do ramo na Costa da Morte. A idea é poder establecer as características do sector, a valoración dos servizos e as principais necesidades para mellorar a competitividade, as prioridades relativas a produtos turísticos e a visión que teñan os profesionais sobre os obxectivos do plan de acción. Estará dispoñible para as empresas dos 17 concellos na web da asociación supramunicipal, que anima á participación. Sinala que, canto maior sexa a colaboración, máis datos terá a entidade para atinar nas iniciativas, proxectos e estratexias a levar a cabo durante os vindeiros anos na zona.