Malestar entre alcaldes de las zonas afectadas por la gestión de la Xunta


«Non se pode comparar a economía de Muxía coa que hai noutras zonas afectadas de Galicia, como Ferrol ou a Mariña. Aquí as rendas son moi baixas, eminentemente rurais, e con pensións de pouco máis de 700 euros: a xente planta para comer». Así de tajante es el regidor muxián, Félix Porto, al hablar de las indemnizaciones propuestas por la Consellería: 40 euros por metro cuadrado de finca de tubérculo. «Non chegan para todo o gasto que se fixo, e moito menos dá para mercar as patacas de consumo durante un mínimo de dous anos», explican los alcaldes tanto de Muxía como de la zona tampón a través de un comunicado en el que piden, además, «responsabilidade política» y más -y mejor- información para los vecinos.

A la reunión mantenida con Belén do Campo el miércoles, acudió voluntariamente Manuel Muíño, regidor de Zas. «Os veciños de Zas terán preguntas e por iso viñemos, para informarnos. Na semana próxima seguramente teremos unha charla», avanzaba ayer.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Malestar entre alcaldes de las zonas afectadas por la gestión de la Xunta