Malpica rinde homenaje a Icía Varela

Patricia Blanco
Patricia Blanco CARBALLO / LA VOZ

MALPICA DE BERGANTIÑOS

BASILIO BELLO

O Abaladoiro | Acogió el consistorio una recepción oficial a la artista, que reafirmó su compromiso con su tierra y la cultura de esta

16 feb 2024 . Actualizado a las 21:15 h.

«É unha grandísima honra seguir a túa traxectoria, dende que estabas na barriga de túa nai. Que hoxe esteas aquí é froito dun traballo incrible. Segue así, non pares nunca». Con estas sentidas palabras recibió este viernes la edila de Cultura de Malpica, Noelia Freijeiro, a la artista Icía Varela: «Malpicana, cerquedana. Hoxe é un día para min moi especial, e penso que para todos os malpicáns o debería ser», añadió asimismo la edila.

El Concello le rindió tributo a la joven, que recientemente participó en el festival Celtic Connections de Glasgow (Escocia) y antes en el de Lorient. A un lado y al otro, en realidad allí a dónde va, lleva su tierra, «Cerqueda dos meus amores»: «Admiran a nosa cultura, a nosa música. Podedes estar orgullosos, Cerqueda e Malpica son coñecidos no mapa mundial», dijo Icía, que agradeció el recibimiento y los detalles.

BASILIO BELLO

A ella le dio las gracias el alcalde, Eduardo Parga, por «espallar a nosa terra e a nosa cultura», «a nosa forma de levar as cousas, de cantar», algo que la joven se comprometió a seguir haciendo en su firma en el Libro de Honra. Porque, escribió, «neste concello hai moito por recoller (...), por admirar».