Diego Calvo dice en Malpica: «Toca poñerse o mono de traballo»

La Voz CARBALLO / LA VOZ

MALPICA DE BERGANTIÑOS

cedida

El presidente provincial del PP sigue su recorrido por varias comarcas gallegas

01 dic 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente provincial del PP, Diego Calvo, sigue su rueda de reuniones comarcales y recaló en Malpica, donde estuvo acompañado por el secretario xeral de A Coruña, Evaristo Ben. Aprovechó el encuentro en Malpica para recordar que las elecciones municipales son en el 2023, por lo que toca ponerse en marcha lo antes posible.

«Toca poñerse o mono de traballo unha vez máis. Agora é o momento de incidir máis que nunca en estar á beira dos nosos veciños, escoitalos, acercarnos aos seus problemas e tratar de coñecer o que demandan de nós», dijo el representante popular.

Habló también de la necesidad de ensanchar las bases del partido: «Aquí non sobra ninguén e son importantes todos os que veñan sumar. Sabemos o peso que ten a nosa formación na provincia, pero temos que aspirar a chegar cada vez a máis xente, persoas que están descontentas e que buscan unha alternativa que poden atopar en nós», indicó.

También aprovechó para indicar que los problemas que afectan a los vecinos tienen su origen en gran parte en el Gobierno central. «Mentres sube a luz, mentres as nosas industrias cerran e mentres vemos como outras comunidades repártense os fondos públicos só co fin de manter a Sánchez na Moncloa, aquí nós temos que poñernos a traballar para terminar con este trato desde cada un dos municipios», apuntó.

Consideró que el PP tiene una gran responsabilidad en estos momentos: «Pídennos que sexamos un partido forte, unido, que lles axudemos unha vez máis nun momento difícil e que nos poñamos á fronte da recuperación», dijo.

El líder de los populares en la provincia reconoció que se viven momentos difíciles. «Sei que é duro, que en moitos casos mesmo ingrato, pero temos nas nosas mans reverter esta situación» y mostró su confianza en los munícipes.