La Xunta garantiza el centro de día para Malpica

El alcalde se reunió ayer con la conselleira de Política Social


Carballo / LA voz

La conselleira de Política Social, Fabiola García, se reunió ayer con el alcalde de Malpica, Walter Pardo, y los ediles Eduardo Parga (PP) y Leticia Naya (BNG) -Alfredo Cañizo no acudió al encuentro- para garantizarles «que a Xunta seguirá colaborando no financiamento para crear un novo centro de día de titularidade municipal». De esta forma, según la conselleira, «o Goberno galego cumpre co seu compromiso coas veciñas e os veciños de Malpica», para la dotación de este nuevo servicio público.

El problema es que el acuerdo suscrito en su día entre Xunta y Concello caducó y ahora toca renovarlo: «O convenio que se asinara en novembro de 2018 perdeu a súa vixencia, logo de que o Concello non licitase nin iniciase nestes 14 meses as obras de rehabilitación da Casa do Oleiro». Para resolver esta situación, «a Xunta propón asinar un novo convenio de carácter plurianual polo mesmo importe co que contaba o anterior: 150.000 euros».

El alcalde de Malpica, Walter Pardo, mostró su satisfacción por el objetivo alcanzado: «Temos o compromiso verbal da conselleira de que seguirá apoiando a construción do centro de día. Agora tocará firmar un novo convenio, para o bienio 2020-2021, porque o anterior caducou».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La Xunta garantiza el centro de día para Malpica