Bofetada del BNG de Malpica al PSOE y al edil Alfredo Cañizo

La formación nacionalista descarta un pacto a tres bandas y califica de inaceptables las propuestas del alcalde con vistas al pleno de organización, que deberá celebrarse antes del día 29 de este mes, lunes


Carballo / La Voz

El BNG de Malpica ha roto las negociaciones para un posible pacto a tres, junto con PSOE y el exedil de Ciudadanos, Alfredo Cañizo. Así lo confirmó mediante un comunicado el portavoz de la formación nacionalista, Daniel García Reigía.

«As condicións que nos trasladou o alcalde son inaceptábeis, e mesmo humillantes, propias de que non entende que o Bloque Nacionalista Galego conta cun concelleiro e unha concelleira e non vai pasar por ser unha simple marioneta nun goberno no que pretende mandar quen menos representación ten», apuntó Daniel García. Según el portavoz nacionalista, «non se aceptará en ningún caso que se nomee tenente de alcalde a Alfredo Cañizo, que conta coa súa única representación, e que esta proposta é un disparate que atenta contra calquera principio de proporcionalidade, e mesmo de representatividade».

Reigía tampoco está de acuerdo con las cifras que se han puesto encima de la mesa para las dedicaciones exclusivas, que el portavoz nacionalista califica de «excesivas». Y añadió: «Estamos dispostos a aprobar un salario digno para a alcaldía no pleno de organización; no caso da de Alfredo Cañizo votarán en contra por considerala totalmente fóra de lugar nun concello como o malpicán».

El BNG lamenta que «durante todas estas semanas o concello estivera a mercé de a forza política que menos votos conseguiu nas pasadas eleccións municipais; e que mesmo as negociacións estiveran sempre mediatizadas polas excesivas pretensións e o afán de protagonismo de Alfredo Cañizo».

Por último, para el Bloque «é un mágoa que non se poida conformar unha alternativa seria e progresista para un concello como o noso que leva demasiado tempo estancado»; e insisten en que «tratarase de facer unha oposición construtiva, mais tamén seria e rigorosa, buscando sempre o mellor para Malpica e sacar adiante as propostas que dende o BNG se defenderon durante a campaña electoral».

Por su parte el alcalde, el socialista Walter Pardo Añón, declinó hacer declaraciones sobre este duro comunicado del BNG.

Cabe recordar que el pleno de organización del Concello de Malpica deberá celebrarase antes del día 29 de este mes, lunes.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

Bofetada del BNG de Malpica al PSOE y al edil Alfredo Cañizo