AIM critica el impago de una factura por el alumbrado navideño del 2017

La Voz CARBALLO / LA VOZ

MALPICA DE BERGANTIÑOS

Iluminación navideña en Fisterra
Iluminación navideña en Fisterra JORGE PARRI

El portavoz, Alfredo Cañizo, dice que hay un impago por importe de 3.500 euros

14 oct 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El portavoz y líder de AIM, Alfredo Cañizo Garrido, ha criticado al equipo de gobierno por el impago, según dice, de una factura por importe de 3.500 euros (IVA incluido) por unos trabajos realizados por una empresa durante el montaje del alumbrado navideño del 2017.

Según Cañizo, este documento de pago hace referencia a una empresa con sede en Arteixo, que sería la encargada del alquiler de unos suplementos de alumbrado encargados por el Concello de Malpica. «Dita factura e orzamento aprobounos o equipo de goberno, como así se recoñeceu en pleno. Ademais fíxose a correspondente retención do crédito para que se puidese proceder ó pago da mesma por intervención», argumentó el líder de AIM.

Según Cañizo, «a empresa atópase aínda, despois de case un ano de facer os traballos encargados polo Concello do alumeado de Nadal, sen cobrar. Ou sexa, que aínda se lle debe esa factura». Y añadió: «As empresas que fan os traballos teñen empregados, que a súa vez teñen familias. Hai que pagar Seguridade Social, soldos... E non traballan polo amor ao arte, senón que o fan para poder sacar adiante as súas familias, como fai todo o mundo habitualmente».

Cañizo señaló directamente al regidor, Eduardo Parga, por el impago de esta factura: «O señor alcalde debe pensar que todo o mundo cobra 3.000 ou 4.000 euros ao mes como el, e que daquela, poden esperar». Y acusó al mandatario de actuar con «prepotencia» y «despotismo», además de «despreciar o traballo de moitas empresas, que lle deben parecer que viven do aire».