El PSOE critica el plan para el gimnasio de Malpica y dice que si la piscina la hubiese hecho el PP se abriría

El portavoz socialista, Ramón Saleta, valora el anuncio hecho por el gobierno local hace unos días

.

Cee / La Voz

«Gustaríame manifestar a miña sorpresa, e mesmo o meu desagrado polo que eu entendo un dislate [...] que no recinto do pavillón deportivo se vai a poñer a disposición dos veciños o servicio dun ximnasio, controlado (¿?) polo conserxe do centro escolar… Estraña función para este funcionario. Tamén é claro que os aparatos que se poñerán no pavillón proceden de outras instalacións das que este goberno municipal non quer oír falar». Así se refería ayer el portavoz del PSOE de Malpica, Ramón Saleta, al anuncio de la apertura del gimnasio.

Considera que las condiciones de utilización de las que se está hablando «non teñen comparación con ningún dos servizos similares dos concellos da redonda, nin en canto ós servizos que se ofrecen nin en canto o prezo que se pretende cobrar por eles. Seguramente isto é consecuencia de que este goberno municipal tampouco aguanta a comparación con ningún dos gobernos municipais dos concellos da redonda», sentencia.

Saleta también lamenta que que el PP lleve siete años anclado en el pasado en lo que respecta a la piscina. «Estamos seguros de que se o goberno municipal baixo o que se levaron a cabo as obras fose do partido deste goberno municipal, todos os atrancos reais ou ficticios para a apertura desas instalacións xa se terían resolto; pero claro, non se lle pode recoñecer ao adversario político unha obra, mesmo si esta foi realizada con fondos non municipais e baixo un programa estatal», afirma el portavoz, para quien lo más grave es que los vecinos del municipio se tengan que seguir desplazando a otras localidades para un servicio que «se lle podería prestar perfectamente nesta vila».

«Pintar a fachada»

De ahí que entienda que el traslado de los aparatos sea «pintar a fachada dunha xestión municipal que se pode resumir nunha frase: Moita foto e pouco feito».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

El PSOE critica el plan para el gimnasio de Malpica y dice que si la piscina la hubiese hecho el PP se abriría