El alcalde de Malpica puede que se suba a las dos ruedas

El Día da Bicicleta llega este domingo a la villa marinera a partir de las 10.30 horas en el campo de fútbol de A Pedra Queimada


carballo / la voz

En Malpica se encuentra uno de los participantes más veteranos del Día da Bicicleta en toda la comarca, Robusto Chouciño. No obstante, hay muchas personas que son fieles a esta cita, hasta el punto de convertirse en el único día del año que hacen deporte; aspecto positivo, ya que anima a la gente a dar el primer paso para llevar una vida saludable, y a la vez demuestra que hacer ejercicio no requiere de mucha preparación ni tiempo.

Con los días contados para que el Día da Bici llegue a la villa marinera, pues será este domingo a partir de las 10.30 horas en el campo de fútbol de A Pedra Queimada, el alcalde y actual concejal de Deportes, Eduardo Parga, habló ayer sobre la gran cita para los micrófonos de Radio Voz Bergantiños.

En este sentido, lo primero que hizo fue confesar que, hasta en tres ocasiones, se subió a las dos ruedas en esa jornada. Asimismo, no descartó hacerlo este domingo: «Se non me poñen compromiso algún, intentarei ir este tamén». No obstante, sea como sea, donde si estará, salvo imprevistos, será en la entrega final de premios, al mediodía, delante de la Casa dos Pescadores.

Trayecto

Pero antes de todo, hay que hacer el recorrido. El propio alcalde explicó todos los detalles: «Sae do campo de fútbol A Pedra Queimada ás 11 da mañá, e o que faremos a partir de aí será bordear a costa, cunhas vistas moi boas do Castelo, a praia de Razo e o porto de Malpica. Deste xeito, introducirémonos polas pistas da parcelaria de Ardeleiro, e seguiremos cara a igrexa de Cerqueda. Alí pararemos para facer un avituallamento e repoñer forzas. Despois de descansar un pouquiño, seguiremos cara a estrada de Limiñoa, xirando cara o camping Sisargas. E xa indo cara o dolmen da Pedra da Arca, faremos unha parada técnica para poder gozar do patrimonio que alí temos. Logo, pedalearemos dirección á igrexa de Santirso e enfiaremos toda a recta cara Seaia. Alí cruzaremos a estrada por xunto o santuario da Virxe da Fátima. E a recta final será a baixada por Canido, para recorrer toda Area Maior e acabar diante da Casa dos Pescadores».

 Motivos para coger la bici

Pero lejos del propio trazado a seguir, Eduardo Parga destacó otros aspectos a tener en cuenta para subirse al carro: «Hai unhas vistas paisaxísticas impresionantes e o percorrido resulta moi suave e apto para todas as persoas. Son 14 quilómetros pero cun trazado moi liso que non ten complicación algunha e que permite ir descansado. Isto é un dato moi importante, pois participan dende os máis cativos da casa ata os máis maiores». Y añadió todavía más: «Esperemos que o bo tempo acompañe. Tampouco que quente moitísimo o sol, pero si que haxa unhas boas temperaturas, pois lévase mellor».

Pero lo más motivador, es lo que dice a continuación: «Esta cita serve, a parte de para facer deporte, para reunir á familia e para que gocen xuntos. É incrible a afluencia de xente que ten este evento, con nenos dende os 3 anos ata señores de 80».

Normas y agradecimientos

Y recuerda: «Con unicamente ter unha bici e un casco, xa cumpres a normativa que se esixe. Hai que agradecer a todos os patrocinadores [Autocares Pedro Pombo, Asfeco Asesores y Súper MM], colaboradores [Carrefour Coristanco y Panadería Forno Novo], á Policía Local, á Garda Civil e a Protección Civil o seu traballo, pois sen eles, esta cita non se podería levar a cabo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El alcalde de Malpica puede que se suba a las dos ruedas