Eduardo Parga: «Esperamos abrir o centro comarcal para comezos do próximo ano»

V. Couto / T. Longueira CARBALLO / LA VOZ

MALPICA DE BERGANTIÑOS

Toni Longueira

«Ofrecemos a Casa do Oleiro para facer o centro de día, falta que a Xunta de Galicia diga se é viable», dijo ayer el regidor en «Cita co Concello», en Radio Voz Bergantiños

06 dic 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, apuntó ayer en el programa Cita co Concello de Radio Voz Bergantiños que la ansiada reapertura del centro comarcal de Buño, edificio transferido al Concello hace un par de años por parte de la Xunta, se reabrirá en breve: «Estamos preparando a memoria de musealización e contrataremos un técnico en museos para que, a comezos do ano que vén, ter aberto o centro comarcal». Además de esta actividad, el regidor analizó otros temas de interés municipal.

Sequía. El regidor garantizó el suministro de agua a los vecinos: «O río do que se capta a auga está a bo nivel. Non temos problemas de abastecemento, pero estamos vixiantes. Os técnicos dinnos polo de agora que non hai problema algún de subministro».

Centro de día. «Falamos co conselleiro de Política Social. Temos pendente unha visita para concretar unha posible ubicación. O Concello propuxo a Casa do Oleiro, pero ata comezos do ano que vén non saberemos nada».

Cofradía. El mandatario volvió a mostrar su preocupación por la delicada situación económica de la entidad. Dijo que mantiene reuniones periódicas con la dirección del cabildo, pero insistió en que el Concello no puede ayudar económicamente «porque no lo impiden». En todo caso, Parga cree que la solución debe ser algo más que cortoplacista: «O futuro da confraría pasa por un plan de viabilidade».

Situación económica. «Temos débeda cero cos bancos e un remanente positivo de 1,3 millóns de euros, que non podemos gastar. A ver se no orzamento do vindeiro ano podemos dedicar parte do superávit a obras».

Orzamento. Parga Veiga, justificó el retraso en la aprobación de las cuentas públicas de este año: «Houbo un retraso na elaboración da RPT e tivemos que consignar os gastos de mantemento da depuradora». Con respecto al presupuesto del 2018, prevé tenerlo aprobado «entre xaneiro e febreiro».

PXOM. EL regidor señaló que el documento urbanístico se encuentra en fase de revisión del informe de evaluación ambiental, pero admitió que la tramitación ha sufrido un nuevo revés debido a la incompatibilidad de uno de los redactores del plan al lograr plaza en la Diputación.

Movimientos políticos. El alcalde explicó que este último pleno se dio cuenta de la baja de Isabel Loureiro como portavoz del PSOE. Y en cuanto Sergio García acredite sus credenciales pasará a formar parte de la corporación. Con respecto a la renuncia del edil de Deportes, Iago Espasandín, explicó que su marcha se debe a cuestiones de índole laboral y espera que su renuncia sea aprobada en la próxima sesión, ordinaria o extraordinaria.

Balance del 2017. «Foi positivo. Estivemos preto dos veciños, escoitámolos e fixemos as obras que nos pediron. Temos un Concello saneado e logramos mellorar os servizos públicos», argumentó.