El Museo do Mar de Laxe acoge una conferencia sobre la campaña en el Castro de Castrelo
LAXE
La ofrecerá el arqueólogo director de los trabajos, Manuel Lestón Gómez
03 jun 2026 . Actualizado a las 05:00 h.El Museo do Mar de Laxe acogerá esta tarde, a partir de las 18.00 horas, una ponencia sobre los resultados de la prospección arqueológica llevada a cabo a principios de este año en el Castro de Castrelo.
La charla será impartida por el arqueólogo director de los trabajos, Manuel Lestón Gómez, «que dará a coñecer os principais achados, conclusións e aspectos máis destacados desta investigación arqueolóxica», explican desde el Concello. Una investigación, añaden, «que permite seguir afondando no coñecemento do pasado histórico de Laxe e da Costa da Morte».
Desde la Administración local animan a vecinos, visitantes y amantes de la historia y del patrimonio a acercarse a esta interesante jornada, que será de acceso libre y gratuito. «Unha oportunidade única para coñecer de primeira man os avances realizados nun dos espazos patrimoniais máis relevantes do municipio», avanzan.