«O Naufraxio é impresionante, sobre todo cando chegas o primeiro ano»

La Voz

LAXE

03 oct 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

De Laxe, Enrique Redondo se lleva muchos recuerdos. De su actividad religiosa ha habido momentos más impactantes que otros. Cita, por ejemplo, el Naufraxio. «O Naufraxio é impresionante, sobre todo cando chegas o primeiro ano, e moi emotiva esa recreación. Pero non só iso. Creo que da Semana Santa de Laxe fálase pouco, ou menos do que debería, e é espectacular. E non só o Rosario da Boa Morte do Ventes Santo: toda, ata do Domingo de Resurrección. Tamén dá moito traballo, hai que mover a moita xente...».

No cita solo ese festejo, sino otros en todo el municipio, por ejemplo los Milagres de Traba, «onde hai un sentimento enorme de moita relixiosidade, de moita fe. Acude moita xente. Xa dende a novena, que por certo empeceina a facer eu». Habla también de la romería de Santa Rosa, otra cita clave en el calendario religioso.

Enrique Redondo también se refiere a los cambios que ha habido en la Iglesia, sobre todos si compara lo que pasaba cuando empezó y lo que hay ahora. Eso de tener que llevar todas las parroquias de un municipio, o esas doce en un momento dado, antes era impensable. «Vivimos un momento difícil na Igrexa. E non vai ser doado de atopar a solución, de arranxar. Creo que o problema de fondo está na sociedade. Se non hai familias, non hai fillos, e se non hai formación cristiana, non hai continuidade. Está complicado, polo menos a curto prazo». Lo que se está haciendo para cubrir bajas es nutrirse de sacerdotes de fuera de España, algo insólito también para los de su época.

Ahora solo piensa en el acto del domingo, más que en estos temas. «Espero que a emoción non me dea forte. Cando me despedín, xa me contiven».