Mouzo ironiza sobre la obra del dragado: «Será na primavera... Pero non deste ano»

V. Couto / T. Longueira CARBALLO / LA VOZ

LAXE

miguel souto

El alcalde de Laxe admite una parálisis administrativa por los cambios en secretaría

25 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La polémica por los continuos retrasos en el inicio de las obras del dragado en el puerto de Laxe volvió a salir a la palestra en el Cita co Concello de Radio Voz, celebrado este martes por la mañana. El alcalde, José Manuel Mouzo Castiñeira tiró de ironía a la hora de hablar de esta actuación comprometida hace dos años por la Xunta: «Será na primavera... Pero non deste ano». Y añadió: «Dáme medo pensar que poida pasar algunha desgraza durante o inverno». El regidor también habló de la reunión del portavoz de PP, José Luis Pérez Añón, con la conselleira Rosa Quintana y el presidente de Portos, José Juan Durán Hermida, en Santiago, dijo. «Terá os meus parabéns se consegue a obra. É un proxecto moi importante para Laxe, sobre todo para os mariñeiros. E, repito, se o consigue, terá os nosos parabéns». En todo caso apuntó que él, como alcalde, no había sido invitado a la reunión y que está pendiente de un nuevo encuentro con los representantes de la Xunta para abordar la obra, valorada en casi 3 millones de euros.

Escuela infantil y centro de día. El mandatario apuntó que la Diputación realizará una inversión para «facer un punto de atención infantil nas antigas unitarias, financiado co plan POS 2015». Sobre el centro de día, Mouzo se mostró algo más pesimista: «Os trámites fixéronse, ao igual que a cesión dos terreos, pero na Xunta non teñen claro se facer máis centros de día». Y añadió: «Polo que nos dixeron na última reunión o que pretenden e ampliar o servizo de axuda a domicilio».

Castro de Soesto. «A Xunta comentounos a posibilidade de que o Concello asuma a limpeza. A nós parécenos ben, pero para iso hai que firmar un convenio e, segundo, que a Xunta se comprometa a destinar cada ano unha partida para seguir escavando no castro. Quedaron de darnos unha resposta, pero aínda non chamaron».

Contratación. El alcalde avanzó que este verano el Concello pretende ampliar la plantilla de forma temporal en base a tres actuaciones: «Socorristas para a praia de Laxe, unha brigada medioambiental e outra de limpeza». Entre 20 y 23 empleos.

Orzamento. José Manuel Mouzo comentó que su idea era de tener aprobadas las nuevas cuentas municipales «a comezos deste ano». A su juicio, surgió un problema inesperado: el continuo cambio de secretario e interventor, que provoca que el Concello sufra, en gran medida una parálisis administrativa: «Os expedientes acumúlanse e os funcionarios chegan, e cando xa os teñen revisados e listos para aprobar e entregar marchan, como lle pasou a unha persoa que estivo con nós tres meses porque lle saíu unha praza en Zamora. Levo dous anos de alcalde e un e medio con cambios de secretarios e funcionarios. A Xunta debería tomar cartas no asunto para evitar todo isto», argumentó.