Cancelada la vigésima Festa Folk na Fin do Camiño, en Fisterra

La trasladan al sábado 21 de agosto de 2021


Carballo / La Voz

La Asociación Cultural Anchoa, organizadora de la Festa Folk na Fin do Camiño, anunció ayer la suspensión de su edición número 20, programada para el próximo 22 de agosto.

Será aplazada para el año 2021, «evidentemente, pola crise sanitaria que estamos a vivir e a imposibilidade de poder cumprir cas garantías mínimas de seguridade derivadas desta situación», asegura la entidad a través de un comunicado.

La organización llevaba varias semanas sopesando la posibilidad de celebrar el festival de igual forma, y de hecho la programación estaba prácticamente completa, pero finalmente se optó por trasladar esta cita el sábado 21 de agosto del próximo año 2021.

«Lamentamos os inconvintes que isto poida xerar, pero pensamos que a saúde está moi por enriba de calquera outra cousa e non podemos arriscar nin a saúde dos nosos seguidores, nin a da xente que colabora voluntariamente na organización deste festival», añaden desde la entidad. «Este vai ser un ano atípico, pero dende aquí apelamos ao sentidiño e mandámosvos un feixe de ilusión», concluyen.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Cancelada la vigésima Festa Folk na Fin do Camiño, en Fisterra