El Fisterra, favorito hoy en Vimianzo ante el Esteirana en la Copa da Costa cadete

Ambos equipos vuelven a centrar la atención


carballo / la voz

El Fisterra, como actual campeón de Liga, es el máximo favorito en la final de la Copa da Costa cadete que jugará esta tarde ante el Esteirana. Tanto el entrenador fisterrán, Fran Pequeño, como el esteirán, Josiño Barreiro, auguran un partido interesante.

Fisterra: Enrique; Rodrigo, Xan, Ángel, Rubén; Miguel, Rui, Yago, Diego; Ezequiel e Isaac. En el banquillo Mario, Escarís, Puyol, Ángel II y Quintela.

Esteirana: Rubio; Alejandro, Carlos, Kevin, Rodrigo; Álvaro, Manuel, Fran, Uxío; Benji y Roberto. Para cambios, Tajes (meta), Coke, Núñez y Óscar.

Árbitro: Adrián Pérez Rellán, del Colegio de A Coruña.

Campo y hora: Municipal de As Cabreiras, a las 17.00.

El fisterrán Fran Pequeño, que estará ayudado por José María Senra, no se fía lo más mínimo del Esteirana: «Non me gusta saír de favorito. Eles, no seu campo gañáronos, aínda que no noso goleamos. Alá faltou Isaac, que é o noso goleador e notouse».

De todas formas es de la opinión de que «unha final sempre é unha final e a un partido. Será igualada. O acontecido nada ten que ver con este encontro».

Mientras, Josiño Barreiro, el preparador del Esteirana, no duda de que «eles son os favoritos. Son os campións de liga, pero xa lle gañamos unha vez. Os rapaces están moi motivados -dice- e imos coa intención de competir» y aclara: «Os fallos mínimos poden ser determinantes para un e o outro equipo. Nós teremos que estar moi ben na defensa e aproveitar as ocasións que creemos ao longo da final».

Goleadores

El Fisterra jugará con dos de los tres máximos goleadores de la liga, Isaac Fábregas, con 50 goles en 22 partidos, y Ezequiel Martínez, con 41 en 22. El cuarto máximo artillero corresponde al Esteirana, Roberto Solís, que anotó 27 dianas en 15 partidos. Entre ellos se instaló en la segunda plaza el delantero del Cabana Simón, que consiguió marcar 43 tantos.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El Fisterra, favorito hoy en Vimianzo ante el Esteirana en la Copa da Costa cadete