González Formoso insta a la Xunta a que ofrezca una alternativa para A Ponte Olveira


González Formoso, preguntado al respecto de la situación del puente de A Ponte Olveira, entre Dumbría y Mazaricos, evitó comprometerse a la construcción de un puente completamente nuevo, pero tampoco lo rechazó de plano. «Non sabería dicilo porque non sei exactamente a entidade da que estamos a falar», señaló.

Eso sí, lo que tiene claro el presidente es que si el Comité Asesor do Camiño de Santiago, entiende que la opción presentada por la Deputación, de construir dos pasarelas peatonales voladizas y desmontables sobre el puente no es factible, deberían señalar otra. «Se a fórmula non é a correcta, que o propio Patrimonio propoña unha que si o sexa e que reúna os dous bens que hai que coidar. A Deputación responderá por esa opción que Patrimonio propoña», aseguró.

«Quen ten que velar polas óptimas condicións do patrimonio público, neste caso patrimonio histórico -que non adoita ser así porque unicamente nos limitamos a efectuar as declaracións- tamén ten que ofrecer alternativas. Por tanto, ten que conciliar os dous intereses: a seguridade das persoas e a preservación do patrimonio histórico. As dúas son perfectamente conciliables, hai miles de exemplos que podemos poñer ao longo e ancho do territorio galego», concluyó el presidente provincial, que no eludió su responsabilidad como institución titular de la vía en cuestión, pero sí incidió en reclamar aportaciones y no únicamente impedimentos.

Vive Camino

Toda la información sobre el Camino de Santiago en Vive Camino

Votación
0 votos
Comentarios

González Formoso insta a la Xunta a que ofrezca una alternativa para A Ponte Olveira