Pepe Louro, concejal de Deportes de Corcubión: «O percorrido ata o faro volverá nas próximas edicións»

Antón Lestón Lago
antón lestón CARBALLO / LA VOZ

CORCUBIÓN

José Antonio Louro, concejal de Deportes en Corcubión
José Antonio Louro, concejal de Deportes en Corcubión .

Corcubión celebra este sábado su XIX Carrera Popular, novena prueba del Circuito Correndo pola Costa, que tendrá cambio de recorrido

14 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Despois de dous anos de parón, o Circuíto Correndo pola Costa volve esta semana a Corcubión con varias novidades. A máis importante, o percorrido, que non poderá ser o mesmo polas obras da senda peonil na estrada que vai ao faro e polo problema das palmeiras na Praza Castelao.

—Víronse obrigados a mudar o percorrido.

—Si, pero temos moi claro que o percorrido ata o faro vai volver nas próximas edicións porque é algo que queremos poñer en valor, xa que é unha gozada de traxecto. Ademais, polo tema das palmeiras decidimos facer saída e meta no porto. A parte boa é que se visibilizará máis o centro da vila, co ambiente estando máis presente para os corredores.

—Que lle parece o circuíto?

—Pois unha gran idea. Os servizos de deportes foron pioneiros nunha bisbarra moi localista a facer algo que requiría unión como isto. Debería ser copiado o seu funcionamento nalgún que outro departamento, porque amosaron que é posible con moito éxito.

—Como valora a participación?

—Os datos falan por si solos, con máis de 700 inscritos pese a ser en setembro, pero nós queremos manter a tradición que xa ten a proba coa festas das Mercedes. Non podemos facela o propio día por temas de loxística, pero si que segue tendo esa vinculación con estas datas.

—Contarán cun amplo dispositivo?

—Si, sabemos que a Protección Civil xa ten acordado coas agrupacións doutros lugares que veñan botar unha man e serán sobre uns 20. E ademais, tamén colaborará Tráfico porque haberá que cortar a estrada durante uns minutos, ao facer a saída dende o porto ata o primeiro cruce.

MARCOS RODRIGUEZ

Carlos Pazos, técnico de Deportes: «Ya había ganas, que es la prueba más grande que tenemos»

Carlos Pazos, por su parte, lleva quince años organizando una carrera que, por primera vez en su historia, no saldrá ni finalizará en el centro neurálgico del Concello, la plaza.

—¿Costó mucho encontrar el nuevo recorrido?

—Sí, ya nos había costado encontrar el trayecto de diez kilómetros la primera vez, porque al final el municipio es lo que es en cuanto a su dimensión. Pero lo hicimos a una sola vuelta y gustó mucho a los corredores. Entonces, tener que cambiarlo cuando ya lo teníamos asentado, nos fastidió, pero al final dimos con él.

—¿Cómo será?

—La salida será desde el muelle y partirán por la carretera general hasta el cruce que se dirige a la calle Rafael Juan, desde donde subirán hasta el cuartel para continuar por el lugar de Amarelle. Pasarán por encima de la Casa do Concello, por el Campo do Rollo y se dirigirán hacia la carrera del faro, que abandonarán poco antes de donde comienzan las obras. Bajarán por el pabellón hasta el paseo marítimo y desde ahí al muelle. Dos vueltas para los de la distancia larga y una, acortada sin algunos tramos, para la de 3 kilómetros.

—Más de 700 inscritos. ¿Se lo esperaba?

—Son unos pocos menos que en el 2019, pero en general muy bien, porque la participación para todas las pruebas deportivas ha bajado. Por lo menos es lo que podemos apreciar desde que se retomaron tras el covid. Además que hay alguna categoría que ya está decidida y eso también influye a que muchos opten por ir a otras pruebas.

—¿Tenía ganas de volver a organizarla?

—Claro, por los dos años de parón y porque es la prueba deportiva más grande e importante que tenemos en el Concello. Y el circuito funciona de maravilla gracias al trabajazo de todos y todas.