BNG y Sempre Corcubión airean sus diferencias tras el fracaso

La Voz CEE / LA VOZ

CORCUBIÓN

ANA GARCIA

26M: LOS NUEVOS GOBIERNOS | «O que nos encontramos no BNG foi desconfianza e resentimento, coma se nós lles roubásemos os seus votos», señalan los de Alfredo González. Los nacionalistas, por su parte, destacan que la única propuesta de González «foi pedir a alcaldía e dúas dedicacións exclusivas para eles, ademais da outra que tamén pedía para Rojo»

18 jun 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG y Sempre Corcubión son, sin duda, los grandes damnificados por el acuerdo PSOE-PACOR, que les deja fuera del gobierno e incluso dinamita posibles pactos posteriores, al punto de que la gobernabilidad de municipio queda en claro entredicho. De ahí que en las últimas horas hayan cruzado comunicados, en términos muy duros, culpándose mutuamente de no lograr lo que ambos prometían, un cambio después de 16 años de mandato socialista.

«O que nos encontramos no BNG foi desconfianza e resentimento, coma se nós lles roubásemos os seus votos», señalan los de Alfredo González, que dicen que se encontraron «cun BNG moi á defensiva e sen un liderado que asumira o peso das negociacións».

Los nacionalistas, por su parte, destacan que la única propuesta de González «foi pedir a alcaldía e dúas dedicacións exclusivas para eles, ademais da outra que tamén pedía para Rojo», todo ello en un Concello que, legalmente, apenas tiene para una y con grave escasez de personal de obras y servicios. De ahí que entienda que «a alternativa da que falan é a de resolver os seus problemas, arranxar a súa vida persoal, non a da veciñanza». Y circunscriben la votación por el candidato del BNG sin pedir nada a cambio en un contexto en el que ya se conocía el pacto PSOE-PACOR, «co único obxectivo de confundir».