A Silva recupera su tradicional Feira das Nenas, y con competiciones ecuestres

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CERCEDA

Alcalde y presidente de la Asociación Pura Raza Cabalo Galego presentaron el programa de la cita: domingo 17 de abril

11 abr 2022 . Actualizado a las 20:19 h.

Tras dos años de ausencia por la pandemia, una «longa noite de pedra», la tradicional Feira das Nenas regresará al campo da feira de A Silva, en Rodís, Cerceda, este domingo 17 de abril. La presentaron este lunes el alcalde, Juan Manuel Rodríguez, y el presidente de la Asociación Pura Raza Cabalo Galego, Xacobe Suárez, ya que entre la amplísima oferta de actividad destacan las competiciones ecuestres que se recuperan tras decenios, convirtiendo al municipio en «epicentro» de un concurso autonómico que Pura Raza Cabalo Galego organizada desde hace casi 25 años. Acudirán a Cerceda ganaderías de las cuatro provincias. Será un día lúdico, pero también con impacto en la economía local, destacó el alcalde.

En la presentación se abundó en el apartado equino, que tendrá Ruta Cabalar, Copa Galicia de Cabalos e Eguas, concurso morfológico de caballos cruzados, concurso de andadura, exhibición de doma... En total, 1.860 euros repartidos en tres categorías y seis secciones. Actividad continua desde 10.00 a 16.45 horas. 

En cuanto al resto del programa, será variado e intenso, de 10.00 (bombas de palenque) a pasada la medianoche, con la orquesta París de Noia (21.00 y 23.30 horas). Pasacalles con Os Atrevidos, Faíscas y los gaiteiros San Martiño (10.10), ruada con Folque Ruada (12.00), bolos preñados en los bares y plaza (13.00), sesión vermú con Tania Veiras (14.00, también intervendrá a las 20.00, antes de la París de Noia), magia con Cayetano Lledó (16.00), exhibición de freestyle con Paulo Martinho (17.45), fuegos artificiales (23.00)... Zumbalacazán 4x4 realizará exhibiciones de todoterrenos a lo largo de toda la jornda. Se presentará a las 17.00, además, la Parella da Feira das Nenas 2022: María Mera y Brais Doval.

«Esta Feira ten unha tradición importante desde mediados do século anterior cando menos. O seu nome vén de que se escollía a raíña da festa, aínda que loxicamente iso non se fai xa, pero si se mantén o nome da propia feira. Fixemos unha aposta moi importante coa feira cabalar, cun referente como é Xacobe Pérez á hora de promocionar a equitación da pura raza galega, pero nesta feira tamén imos a ter moitas actividades», expresó el regidor. «A xente ten ganas deste tipo de festas que reforzan a nosa identidade, e tamén estamos traballando nos eventos que virán como a Festa social dos Maiores e a Festa do Cochiño. Agradezo á Deputación e a comisión de festas da Silva o seu apoio para que sexan unha realidade. En definitiva estamos moi satisfeitos, moi ilusionados porque ademais contamos cun cartel que se merece este retorno. Esperamos que quede xa de agora en adiante», abundó el alcalde.