Juan Manuel Rodríguez: «Somos novos, pero iso sempre será un matiz nunca vai ser unha escusa»

«A ampliación do polígono e do Aquapark, e o plan industrial para cando peche a térmica serán as nosas prioridades», dice el nuevo alcalde de Cerceda


Carballo / La Voz

Juan Manuel Rodríguez García es el nuevo alcalde de Cerceda tras la aprobación del pleno, extraordinario, celebrado este miércoles por la noche. Su primer discurso, de ocho minutos de duración, sirvió de tarjeta de presentación de lo que quiere (o pretende) hacer, de lo que le va a exigir a los suyos y del compromiso con los integrantes de la oposición.

Para empezar, Juan Manuel Rodríguez tuvo palabras de agradecimiento hacia su predecesor, José García Liñares: «Foi un referente, deixou o listón moi alto. Sei perfectamente que non sucedo a un alcalde calquera». También ofreció unas primeras pinceladas de lo que quiere hacer en los tres años que restan de mandato: «Gústame o equilibrio, o equilibrio entre o crecemento económico e o benestar social, entre o crecemento económico e os servizos públicos». Y añadió: «Cerceda é un referente en moitos eidos, como na creación de emprego, coa taxa de paro máis baixa da contorna. Por iso, a ampliación do polígono, a posta en marcha dun plan industrial para cando peche a térmica, a ampliación do Aquapark, as melloras no Xalo e a revitalización das parroquias do rural serán as prioridades».

Juan Manuel Rodríguez García también tuvo palabras hacia la oposición, a la que le tendió la mano para alcanzar acuerdos: «É bonito estar neste sillón, pero tampouco significa moito, o importante é estar, o importante é ser. Ser alcalde é bonito, pero debe ser un medio para acadar un fin. Eu chego sabendo que hai que separar o persoal do político, por un lado, e polo outro, manter a perspectiva de que somos un concello pequeno o que supón que a condición de veciños e veciñas é moito más férrea».

También lanzó un mensaje a sus compañeros del grupo de gobierno: «Somos os depositarios da confianza da veciñanza de Cerceda. Nun momento no que se sabía da situación xurídica de José García Liñares outorgáronos a maioría absoluta, gañando en todas as mesas co obxectivo de levar a cabo un determinado programa político, que é o que queren os veciños de Cerceda. E nada é máis importante ca iso». Y animó a los suyos a «dar un paso ao fronte». Y con respecto a la juventud de algunos de los integrantes del ejecutivo local, el mandatario, que tiene 29 años, lo tiene claro: «Somos novos, pero iso sempre será un matiz, nunca vai ser unha escusa». Y añadió: «Somos realistas, pero nunca conformistas».

La oposición

Pero antes de pronunciar su discurso ante un salón de plenos repleto de vecinos, Juan Manuel Rodríguez concedió la palabra a los portavoces municipales del PP y del BNG.

Tanto José Francisco Santos (PP) como Alberte Sánchez (BNG) felicitaron al regidor y al nuevo edil del PSOE, Ángel Gestal Gómez. El líder popular comentó: «Vostede é novo e esperamos cousas novas e cousas sas. Esperamos que teña un bo mandato e unha boa presidencia para toda Cerceda, e cando digo toda, digo toda», recalcó Santos.

Por su parte, Alberte Sánchez (BNG) dejó claro que el nuevo alcalde «pode contar co BNG naqueles proxectos que sexan bos para o pobo de Cerceda», pero incidió en que «debe haber un cambio nas maneiras de facer política en Cerceda».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Juan Manuel Rodríguez: «Somos novos, pero iso sempre será un matiz nunca vai ser unha escusa»