El BNG dice que Liñares niega un pleno extraordinario porque su sentencia «xa se debateu abondo»

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CERCEDA

José Manuel Casal

«Parécenos que non ten fundamento legal para impedirnos a celebración desa sesión», señala en un comunicado la edila Rocío da Igrexa Prego

06 feb 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El grupo municipal del BNG de Cerceda asegura que el alcalde ha denegado la celebración de un pleno extraordinario solicitado por la oposición en relación a su sentencia por prevaricación y fraude administrativo.

«Na resolución comunícase que, como o pleno xa tivo coñecemento desta sentenza por un rogo incluído polo alcalde no último pleno, a viva voz, resulta improcedente a convocatoria dunha sesión extraordinaria para falar desta cuestión, que segundo o alcalde xa foi debatida», señala el Bloque Nacionalista Galego cercedense a través de un escrito que firma su portavoz, Rocío da Igrexa Prego.

e José García Liñares niegue «a case a metade da corporación de Cerceda» el derecho a convocatoria del pleno extraordinario que solicitaron «seguindo todos os cauces establecidos na normativa e atendendo a un informe emitido polo Secretario Municipal».

Aseveran que la ley es clara al respecto y que está completamente de su parte: «Parécenos que non ten fundamento legal para impedirnos a celebración desa sesión extraordinaria».

Esperpento

Para la portavoz del BNG, que remite el escrito, la actitud y forma de proceder del alcalde en las últimas semanas no es sino «un esperpento» que, de no ser por la gravedad de los hechos, «ben podería ser un bo argumento para unha comedia».