El futuro de la térmica de Meirama se dilucidará el jueves en Barcelona

Antonio Longueira Vidal
Toni Longueira CARBALLO / LA VOZ

CERCEDA

BASILIO BELLO

Comité de empresa y dirección de Naturgy analizarán qué va a pasar con la planta

20 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El futuro de la central térmica de Meirama para más allá de junio del 2020 se dilucidará este jueves, día 22, en la sede de Naturgy en Barcelona. Así lo confirmó ayer el presidente del comité de empresa, Bautista Vega Tato, de la CIG: «Teremos unha xuntanza co presidente de Naturgy e pola nosa parte poñeremos enriba da mesa o futuro da planta e que expliquen que proxecto teñen na empresa para Meirama».

El representante de los trabajadores también comentó ayer que desde la multinacional no se habían puesto en contacto con el comité desde que el pasado jueves el secretario de Estado de Energía, José Domínguez Abascal, soltó la bomba de que la vida útil de la factoría cercedense tenía los meses contados: 19. En concreto, hasta el 30 de junio del 2020: «A día de hoxe [por ayer] a empresa non fixo ningún tipo de comentario nin reflexión ao respecto. Nin que si, nin que non. Segue todo igual ca antes».

Y aunque considera que la «opinión persoal» del secretario de Estado de Energía ha provocado un terremoto de consecuencias imprevisibles, Bautista Vega Tato pidió prudencia: «Como xa comentei, para nós son declaracións persoais, porque non hai ningún real decreto firmado nin un apoio explícito do ministerio nin do Goberno en Madrid. Estamos á espera de acontecementos e a ver que pasa. Os traballadores cumpren como sempre coas súas funcións e con normalidade».