El comité de Ferroatlántica pide a la Xunta que tome nota de la movilización

Agradece la participación vecinal en la protesta


carballo / la voz

El comité de empresa de Ferroatlántica Cee-Dumbría Centrais Hidroeléctricas quiso agradecer ayer la alta participación e implicación en la manifestación del pasado viernes, tanto por parte de los vecinos de la comarca como de la plantilla. «Foron moitas as mostras de apoio tanto institucionais (concellos e alcaldes), de organizacións políticas, e sobre todo as mostras de espontaneidade de todo tipo de asociacións, outros comités, autónomos, empresas (que nalgúns casos pecharon os establecementos durante a mesma) e que amosaron o apoio á reivindicación contra a venda das centrais e a non segregación de actividades», reseñan. Consideran que tal apoyo muestra la preocupación y concienciación de toda una comarca «contra unha decisión puramente especulativa». Creen, así, que tanto la empresa como la Xunta deben tomar nota de esa movilización de «unha comarca que reclama un plan industrial, pero non sobre a base de vender as nosas centrais».

El comité, por otra parte, se reunirá en los próximos días para diseñar el calendario de acciones a seguir si no hay novedades al respecto. Finalmente, recuerdan asimismo a la Administración autonómica que siguen pendientes de la reunión solicitada ya en su día con el conselleiro de Industria, Francisco Conde, para «pornos á súa disposición e traballar conxuntamente no camiño de esixir a empresa que desista na venda das centrais e cumpra cos compromisos de inversións necesarias para a viabilidade das nosas fábricas na comarca e no país».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El comité de Ferroatlántica pide a la Xunta que tome nota de la movilización