«Penso que se traballou moito e be, é unha pena esta situación»

La Voz

CEE

firma AGENCIA

Plácido García Insua fue el tercer presidente de la entidad

13 oct 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El concejal de Ciudadanos en Cee, Plácido García Insua, también fue de los primeros en situarse al frente de la entidad y guarda muy buenos recuerdos de aquella época. «Está mal que o digamos nós, pero penso que se traballou moito e ben, co cal agora ver a situación actual e que todo iso se desperdicia é unha verdadeira pena», señala.

García Insua recuerda que desde Neria «recuperouse a cascada do Ézaro, as Torres do Allo se se tarda seis meses máis serían un montón de pedras, creouse unha rede de casas de turismo rural, promocionouse a Costa da Morte en todo canto foro turístico había, recuperáronse os edificios dos faros,... Hai 20.000 cousas que se fixeron dende Neria, polo cal eu penso que xa sexa redimensionándoaa, cambiando a xente,... como sexa, desexaría que se recuperase o rumbo de antes para que puidese continuar».

Respecto al estado real de las cuentas y a la viabilidad de Neria, el expresidente, que llegó a trabajar como guía voluntario de la entidad, reconoce que no tiene nada claro, porque hay versiones contradictorias que van desde la «quebra total» hasta la negociación para no llegar siquiera al concurso de acreedores.