El alcalde de Cee resta valor a una nueva denuncia por las cámaras de seguridad

La entidad Dereitos Civís ha vuelto a alertar sobre el sistema de videovigilancia


El alcalde de Cee, Ramón Vigo, restó importancia ayer a la nueva denuncia interpuesta por Dereitos Civís respecto a la legalidad de la cámaras de videovigilancia del Concello. «No sei que transcendencia lle dará a isto a Administración, pero trátase de denuncias dun señor [Renato Núñez] que vén facendo isto de maneira compulsiva con todos os concellos dende fai anos. A verdade é que non sei que tipo de fixación paranoica ten con iso porque as cámaras, colocadas a partires dun intento de roubo na Xunqueira de fai sete anos se non me engano, teñen un ámbito moi limitado ao entorno do Concello. Nunca houbo o máis mínimo problema nin queixa e as gravacións só as visualiza a Policía Local, ademais de a Garda Civil cando o ten solicitado nalgunha investigación», explica.

Núñez, por su parte, que ya denunció entre otros al Ayuntamiento de Vimianzo, recalca en un comunicado que este es «un exemplo palpábel do escaso interese das Administracións por cumprir a normativa en materia de protección de datos, así como da ineficacia dos mecanismos sancionadores recollidos na lei». Detalla que la Delegación del Gobierno trata sus denuncias como simples escritos o peticiones y al Defensor del Pueblo tampoco le interesa el asunto.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El alcalde de Cee resta valor a una nueva denuncia por las cámaras de seguridad