El BNG ve inadmisible que ya no haya suelo en el polígono de Carballo

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO MUNICIPIO

ANA GARCÍA

Critican el incumplimiento de plazos que fijó la Xunta de Galicia

16 feb 2025 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Carballo, Evencio Ferrero, considera inadmisible que en el municipio ya no se pueda ofrecer ni un metro cuadrado de suelo industrial a las empresas que deseen instalarse en el municipio. Lo hace en un comunicado del BNG en el que analiza la situación a la que se ha llegado, «malia terse reiterado por activa e por pasiva durante todos estes anos que esta situación podía chegar a producirse», indica.

Los nacionalistas hacen memoria y tiran de hemeroteca y de anuncios varios de la Xunta (aportan los enlaces) para ver cómo se ha llegado a la situación actual, en la que, en efecto, ya no hay parcelas disponibles en Bértoa tras haberse adjudicado (aún no de manera pública) las dos que quedaban. «Nunha xuntanza en abril do 2018 a iniciativa do goberno do BNG de Carballo, Xestur e o IGVS comprometéronse a facer un seguimento exhaustivo da situación do polígono para que non chegase a esgotarse o solo industrial sen desenvolver as seguintes fases. Naquel momento estaba vendido o 75% da superficie. Sete anos despois, malia os sucesivos anuncios electorais realizados polo PP neste tempo, en Carballo non queda chan industrial. A Xunta non foi quen en todo este tempo de acometer a ampliación do parque, o que frea o crecemento que estaba a experimentar o Concello».  

Recalca que ha habido muchas advertencias desde el gobierno municipal y desde el empresariado que fueron desoídas por el PP. Además, el diputado nacionalista Daniel Pérez recuerda que, hace cuatro años, los populares «chamáronlle mentireiro a Ferrero por dicir que, polos trámites administrativos que supón, o polígono non podería estar feito antes do 2024. O alcalde non só non mentiu senón que quedou curto», y a esa hemeroteca se remiten, desde el 2021 y hasta este pasado año.

«A realidade é que o reiterado incumprimento, por parte da Xunta, dos prazos fixados pola propia Administración galega, sitúan Carballo nunha situación que se puido ter evitado, sen un só metro cadrado de solo a disposición das empresas, sen posibilidade de desenvolvemento e crecemento do tecido industrial, nin de creación de emprego ligado a este sector. O Partido Popular segue a demorar sen explicación unha infraestrutura imprescindible para Carballo», concluyen en su comunicado.