Abre al público el Parque do Xardín de Carballo, tras meses de obras para ampliarlo y renovarlo
CARBALLO MUNICIPIO

Juegos de escalada, columpios colectivos, zona de parkour, mini-trampolín, redes o toboganes integran el nuevo espacio
18 dic 2024 . Actualizado a las 17:19 h.El Parque do Xardín de Carballo ha quedado abierto al público tras la visita realizada esta mañana por los técnicos de la Deputación para certificar la obra. Es un espacio para niños de hasta 14 años, ahora con más espacio y más juegos,«no que se primaron os xogos colectivos co dobre obxectivo de fomentar a socialización e de dar cabida ao maior número posible de nenos e nenas, dada a elevadísima intensidade de uso que ten o parque», indica el gobierno local. Los elementos se suceden a partir de la pista multideporte, hacia la Gran Vía, en zonas diferenciadas según las edades. Juegos de escalada, columpios colectivos, zona de parkour, mini-trampolín, redes, toboganes y un arenero ocupan el parque, que tiene alrededor un vallado de madera desmontable.

Otra de las novedades es la utilización «da cortiza de madeira natural como pavimento en varias zonas do parque, seguindo unha tendencia cada vez máis estendida en Europa que aposta polo uso de pavimentos naturais, que actúan coma terras de seguridade ao amortecer os impactos das caídas, ademais de contribuír á integración do parque no espazo arborado no que se atopa».

El alcalde, Evencio Ferrero, y varios ediles, inspeccionaron hoy el resultado de los trabajos tras la retirada de las vallas Con esta reforma integral del Parque do Xardín termina la primera fase del proyecto Carballo para a infancia, financiado por la Deputación da Coruña, que también incluyó la reforma completa de los parques de la Praza da Milagrosa y de la Eduardo Pondal. «E xa está en marcha unha segunda fase, na que o Concello destinará máis de millón e medio de recursos propios á construción de tres zonas de xogo temáticas en tres barrios urbanos: O Chorís, O Igrexario e o Rego da Balsa. As obras, que xa están adxudicadas, comezarán nas vindeiras semanas e marcarán un antes e un despois na concepción dos parques infantís», indica el ejecutivo carballés.