Laura Tova, María Barca, Laura Suárez, Isa Bermúdez y Xosé Iglesias fueron los artistas participantes este año
15 sep 2024 . Actualizado a las 05:00 h.«Nuns meses, haberá once anos que decidimos ‘‘pintar a vida de Carballo'', dos seus paseos, das súas compras, dos seus xogos, dos seus espazos de convivencia... Once anos que decidimos derrubar os muros dos contedores culturais para sacar a arte ás rúas buscando a convivencia co cotián, converténdoas na galería onde exhibir o talento local e o internacional. E procurando, tamén, que se valorase, e se tomase conciencia, da ‘‘profesión'' das persoas que crean, que ademais de facernos a vida máis agradable, precisan comer».
Con esta larga reflexión daba ayer el edil Xosé Regueira por finalizada una nueva edición del programa Derrubando muros con pintura, en el en que en esta ocasión participaron las artistas Laura Tova, María Barca, Laura Suárez, Isa Bermúdez y Xosé Iglesias, que dejó su huella en el Mercado Municipal con una de sus conocidas instalaciones de ballenas escultóricas flotantes. «Grazas ao Concello por contar comigo, pero ante todo grazas ao mar, por todo o que me aporta», expresó el marinero, artista y poeta al terminar su intervención en el Mercado.
Para dar por concluida esta edición, de marcado carácter femenino, las participantes se reunieron en un coloquio y sesión vermú ayer, en el entorno del colegio Bergantiños, donde a lo largo de los últimos días estuvieron pintando.