La Xunta ofrece a Carballo «camiñar xuntos» en la formación para lograr la recuperación económica

La directora xeral de Formación e Colocación visitó el Fórum


carballo / la voz

La directora xeral de Formación e Colocación, Zeltia Lado, visitó ayer las instalaciones del Fórum Carballo, que desde la Xunta definen como «un complexo municipal que traballa na formación e a dinamización do emprego desta localidade e de toda a Costa da Morte». Estuvo acompañada por el alcalde, Evencio Ferrero, además de los ediles Luis Lamas e Iván Andrade, y el director del centro, Juan Lorenzo.

Lado recorrió las dependencias do Fórum, del que destacó su papel «referente na prestación de servizos á veciñanza ao desenvolver unha das prioridades da Administración galega, a de facilitar a formación da poboación na busca activa de emprego».

La directora xeral añadió: «O proxecto Fórum Carballo integra todas as pezas do armazón que compón a xestión das accións formativas e a posta en marcha dos seus recursos nun único espazo».

La Xunta, según señala un comunicado de la consellería, ha desarrollado (terminó en marzo del año pasado) un obradoiro de garantía juvenil focalizado en la población más joven, sobre carpintería, para la musealización del Museo de Bergantiños, con doce participantes y una inversión de algo más de 135.000 euros. Zeltia Lado indicó que el Goberno gallego está tramitando dos solicitudes más presentadas por el Concello de Carballo para la presente convocatoria, que incluye el año actual y el próximo: el obradoiro de garantía juvenil Carballo entre fogóns, también dirigido a doce alumnos, y o el obradoiro dual Carballo coida para 20 alumnos.

La directora señaló que el actual contexto socioeconómico «esixe dar respostas a milleiros de galegos están a sufrir a pandemia», y abogó por la necesidad de reforzar «a dirección, a orientación e a formación para o emprego cara as ocupacións profesionais nos sectores máis competitivos e en crecemento, e así construír a mellor Galicia posible para vivir e para traballar, adaptándose aos cambios que necesita o mercado laboral».

El nuevo Plan Galego de Formación 2021 está dotado con 66 millones de euros, y «seguirá a impulsar a formación dual e flexible, axustada ás necesidades do tecido produtivo e ao cambiante mercado laboral». Lado ofreció al alcalde «camiñar xuntos, porque a formación vai a ser un dos piares da recuperación económica, e temos que desenvolver políticas públicas en favor da reactivación do emprego para reciclar ás persoas que foron expulsadas do mercado laboral», sin olvidar a las personas trabajadoras en activo con especialidades en condiciones cambiantes.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

La Xunta ofrece a Carballo «camiñar xuntos» en la formación para lograr la recuperación económica