La Policía Local de Carballo multará con 100 euros a la persona que no lleve la mascarilla

La Voz

CARBALLO MUNICIPIO

13 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Aunque la normativa ministerial y sanitaria entró en vigor hace unas semanas, las fuerzas de seguridad de la Costa da Morte optaron hasta la fecha por advertir a los viandantes y conductores de la necesidad de usar la mascarilla. Pero el quebrantamiento continuado de la norma ha obligado al Concello de Carballo a adoptar medidas urgentes y drásticas.

Así, la Concellería de Seguridade Cidadá, departamento dirigido por Juan Seoane, ha anunciado que a partir de hoy intensificará la campaña especial de prevención «para garantir o total cumprimento da normativa actual que obriga a levar mascarillas nos lugares abertos e pechados, en especial nas terrazas e interior locais de hostalería, que é onde se veñen apreciando máis infraccións, para facer fronte entre todos aos contaxios pola covid-19», apuntaron desde el equipo de gobierno.

El concejal del área, Juan Seoane, argumentó: «Temos que ser conscientes da importancia do uso da mascarilla e a veciñanza, e todo o mundo en xeral, debe colaborar para evitar que xurdan novos brotes», al tiempo que recordó que quedan exentos del uso de este elemento de protección las personas «que teñan unha prescrición facultativa e os menores de seis anos». Y añadió: «Temos que frear este virus entre todos como sexa, polo que esta primeira semana farase un control de concienciación nas terrazas e no interior de locais de hostalería sobre a obriga do uso da mascarilla, tanto dentro como fora». El edil recalcó que «o uso incorrecto da mascarilla constitúe unha infracción que é sancionada con unha multa de 100 euros».