En marcha obras hidráulicas en Carballo por valor de dos millones de euros

La Voz

CARBALLO MUNICIPIO

ANA GARCIA

La Xunta de Goberno Local aprobó el expediente de contratación del proyecto de ampliación de las redes de saneamiento y abastecimiento en el lugar de A Vella Morta

23 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

O Concello de Carballo está a realizar nestes momentos un investimento superior aos dous millóns de euros en obras hidráulicas. Hoxe mesmo, a Xunta de Goberno Local aprobou o expediente de contratación do proxecto de ampliación das redes de abastecemento e saneamento no lugar da Vella Morta, incluído no POS+ 2019 cun "orzamento de 125.400,09 euros", trasladaron ayer desde el consistorio carballés. ´"Despois do parón obrigado pola COVID-19, o Concello de Carballo retomou as obras de saneamento e abastecemento aos lugares de Figueroa e Outeiro (Sísamo), que están practicamente listos, ao igual que os de abastecemento de auga ás parroquias de Oza e Razo. Tamén se está a traballar nas redes de saneamento de Taboada e A Granxa (Entrecruces), O Pinar e Pedra do Sal (Lema), Vilar do Carballo (Oza) e Razo da Costa e Santa Mariña (Razo). Outros proxectos hidráulicos que pronto se converterán en realidade son os do saneamento entre A Piña e Evas (Sofán), nos lugares de Betrís e Ribeira (Rus) e nos de Altiboa, Vilarvello, O Alto, Vilanova e Baltar (Artes)", comunican. 

Albergue juvenil en Razo

En su reunión, la Xuta de Goberno aprobó también el pago de facturas por importe de algo más de 30.000 euros, así como diversas licencias urbanísticas, entre ellas una para la reforma de un edificio en Razo para destinarlo a albergue juvenil. Además, el gobierno municipal decidió suspender el pago de la renta de la cafetería del mercado municipal entre el 14 de marzo y el 17 de mayo, como consecuencia del cierre obligado por el covid-19.